Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
MadelonSunny schreef:Ik vind Griekse yoghurt juist erg lekker. Zeker met wat honing en gepofte rijst en tarwe. Of noten en vruchten. Zou het echt heel graag als ontbijt eten. Maar dan ben ik de rest van de ochtend erg misselijk dus helaas geen goed plan. Daarom tijdje terug met Alpro Sojayoghurt geprobeerd. Alleen daar werd ik bijna net zo misselijk van dus dan ga je je ook wel afvragen of het hem in de lactose zit![]()
Ik zit nu aan een klein bakje griekse yoghurt dus we gaan meemaken hoe het bevalt als ik het op heb
briitje schreef:proven02 schreef:Wauw wat knap @briitje 20.7%! Ik ben ook heel benieuwd wat het bij mij is, denk dat het nog tegenvalt haha. Binnenkort eens even zoeken waar ik dat kan meten.
Ik had ook echt geen benul en was dus ook reuze nieuwsgierig. Maar dit oversteeg de verwachtingen. Wat ook weer de vraag op roept bij mezelf wanneer is het goed ? Wat is de grens
karuna schreef:Een tabel houdt 16 aan de rest minimaal 20 echt het absolute minimum dus nodig om je lichaam op lange termijn werkend te houden. Geen enkele reserve dus. Of dat een streven moet zijn om te halen. Geen idee.
En er is een groot verschil tussen 26 en 20. Waarom zou je zo willen blijven wisselen? En steeds blijven klooien met je eetpatroon? Continue gezond zijn en in beweging blijven is goedeen obsessie wat minder
karuna schreef:Een gemiddelde vrouw zit rond de 30 % en zeker niet op 20/24in de bodybuild wedstrijd scene misschien maar de gemiddelde gezonde vrouw zit rond 30/35
gribaldi schreef:karuna schreef:Een gemiddelde vrouw zit rond de 30 % en zeker niet op 20/24in de bodybuild wedstrijd scene misschien maar de gemiddelde gezonde vrouw zit rond 30/35
Met een wedstrijd zit je veel lager, ik zat destijds tussen de 10% & 12%.
Maar proven02 sport en vrouwen met een goede conditie is tussen de 20% & 25% prima hoor.
Nogmaals het ligt ook erg aan je bouw heEn boven de 31% heb je overgewicht.
Gebruikers op dit forum: 123Sanne, Blijheid, drafbalk, ellen05, GoogleAdsense, idje, Mizsz_Kitty, n_love_qwert, TheNovelist, xNavatu, yvje86 en 61 bezoekers