Verwacht jij medische kennis als je 112 belt?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tica_81

Re: Verwacht jij medische kennis als je 112 belt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:18

Aangezien je daar toch echt opleidingen voor moet hebben verwacht ik heel zeker weten medische kennis die goed genoeg is om mij als beller te helpen iemands of mijn eigen leven te redden én zeker een telefoontje goed te kunnen beoordelen op prio.

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:53

Fleur_Laura schreef:
Schuur_ schreef:
Het is misschien wel interessant om het programma De Noodcentrale te kijken. Is wel in Belgie maar dan zie je dus hoe het werkt in zo een centrale en wat je kan verwachten als je belt (en waarvoor sommige mensen ook bellen)

Het nam voor mij wel een drempel weg om, als ik denk dat het nodig is, te bellen.

Even een heel klein uitstapje in dit topic: ik zie dat sinds gisteren iets soortgelijks op SBS6 wordt uitgezonden. Ik heb de aflevering zelf nog niet gezien, maar denk gezien de omschrijving van het programma dat het nog wel een mooie blik geeft op de meldkamer.

edit: ah, ik zie nu dat het om een politiemeldkamer gaat.

Voor TS: heel veel sterkte voor je moeder. Hopelijk lukt het om voor een eventuele volgende melding de situatie van je moeder wel juist in het systeem te krijgen.

Dat Nederlandse programma heb ik gisteren gezien. Dat is politie idd, zowel spoed als geen spoed. Daar zaten best heftige verhalen bij.

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie