3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:36

proven02 schreef:
Klinkt lekker allemaal doe weer nieuwe ideetjes op.
Hebben jullie tips hoe je een lekkere lasagne of pasta kan maken Zonder meteen op 1000kcal te zitten ?

Lasagnebladen vervangen door courgette plakjes scheelt al een hoop! Minder kaas, meer groente!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:09

_Tarzan schreef:
Ik zie hier best vaak dat mensen sochtends alleen thee of koffie drinken en pas eten met de lunch, heeft dit een reden?

Ik doe dit ook, ik sta 's ochtends rond 6 uur op, dan neem ik een koffie en ga op weg met de trein. Zo vroeg heb ik nooit honger en koffie werkt ook nog honger verlagend. Eer er dan tijd is voor ontbijt, is het meestal tijdens de eerste koffiepauze rond 10/11 uur :) .

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 18:27

Ik ben al lange tijd een stille meelezer, maar lijkt mij leuk om mee te gaan posten!

@linoleum: ik vind gekookte eieren ook echt een uitkomst als gezonde en voedingsrijke lunch. Vaak kook ik ze en snij ze dan in plakken om vervolgens op een toast/cracker te eten met wat zout.
@Vanillia, die light sour cream & onion chips klinkt heerlijk, ,maar wel jammer dat zelfs een handje al 95 is |(

Mijn lijstje van vandaag:

O: magere aardbeien kwark met naturel muesli (125)
T: banaan (123)
L: Focaccia bol met kaas en tomaat (3/4 gegeten, was echt niet lekker :o ) (500?)
T: Zongerijpte mango stukjes (91)
A: groene asperges met champignon, kip, roomsaus en paar bbq krieltjes (510)
T: handje pindakaas cheetos (200)

kcal: 1549

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie