3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:22

Heeeeeeeel lang geleden hier ook es gepost maar toen was ik niet serieus.

Nu dus maar opnieuw.
Hai :wave:

Ik wil ook heel graag een aantal kilo's kwijt want ik word echt te zwaar en nu kan ik er nog wat makkelijker aan doen dan dat ik straks nóg ouder ben.

Ik vind het heel moeilijk om goed te eten. Heb alle slechte dingen al laten staan maar wat eet je wel over de hele dag?

Daarnaast ga ik 2x per week naar de sportschool.

Ik ben zelf afgelopen maandag begonnen met gezonder eten en minder cola. (Ja stomme cola verslaving)
Heb woensdag een intake gehad op de SS(=sportschool) en vandaag weer gegaan.
Vandaag had ik ook een body meeting (heet dat zo?)
En daar kwam uit dat ik wel te veel vet heb maar ook bovengemiddeld zit qua spieren (door mijn werk) dus dat zit opzich wel prima.
Nu gewoon volhouden maar jullie helpen mij wel toch?

En dan dit topic.. zonder doel.. Ja en nee.. mijn doel is gewoon afvallen voor mezelf maar mijn broer heeft gezegd als je 15 kg afvalt dan betaal ik volgend jaar (mei/juni) jou vakantie met een max. tot 600 euro! Dus ik heb wel een soort van doel maar haal ik de 15kg niet dan ben ik wel blij met hetgeen wat er wel af is.

Jesda & Jinn
[o]

JesdaJinn

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:48

Gezonde tussendoortjes vind ik lastig.
Ik eet nu komkommer (tomaatjes lust ik niet) en daar blijft t bij.

Avond eten eet ik eigenlijk heel veel groentes maar niet echt een recept. Ik zal es een keer terug bladeren om alles te lezen

Jesda & Jinn
[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie