Naar de sportschool!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dreamy

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:07

Afbeelding

Egopost! Dit heb ik al een tijdje niet meer gedurfd :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:19

Magnesium slikken en voldoende eiwitten nemen helpt ook oprecht tegen spierpijn! Verder als je echt veel last hebt dan zou ik wel bewegen, maar dan gewoon met lichaamsgewicht en cardio.
Bij een beetje last gewoon trainen :j
Ik geef ook qua krachttraining elke spiergroep een dag rust :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:42

Trots op je :D Ben blij dat je zo lekker gaat en er van geniet <3

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:32

Ik kom even binnenvallen met een vraag, ben afgelopen week iets te druk geweest om mee te kunnen kletsen, excuus!
Heb sinds kort de handstand weer in mijn trainingen zitten en kreeg gisteren na 3 setjes van 20sec. last van tintelende handen. Opzich niet gek, want het is heel belastend.. echter tintelt mijn linkerhand nogsteeds en dan met name bij mijn vingers. :\ Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit voortaan kan voorkomen? Gewoon een kwestie van iets teveel belast denk ik? Wel apart dat het alleen in mijn vingers zit en maar in 1 hand. Meh :Y)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:51

Ik deed de handstand als laatste, was dus al behoorlijk opgewarmd :D Zal inderdaad eens laten meekijken volgende keer.
Leuk je hier tegen te komen, long time ago!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 15:03

Ik ben nu i.p.v. iedere dag weer naar 4x per week gegaan en dan elke training full body :j
Even kijken wat meer rust doet. :Y)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 15:50

linoleum schreef:
Dreamy schreef:
Ik ben nu i.p.v. iedere dag weer naar 4x per week gegaan en dan elke training full body :j
Even kijken wat meer rust doet. :Y)

Wil dat beetje prettig als je twee dagen na elkaar traint? Of pak je dan de tweede dag wel een ander schema?

Ik train op maandag, woensdag en vrijdag met gewichten. De zaterdag, dus de dubbele dag, alleen op bodyweight en dat gaat prima :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 15:23

Jep, ik gebruik het als ik idd moe ben maar toch even wil knallen.. ga er lekker op :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 15:37

Momenteel die van womens best, maar die geeft in het begin wel tintelingen/prikkelend gevoel (in handen en gezicht) kort na innemen. Trekt wel weg, maar kan als vervelend/irritant worden ervaren.

Heb ook anderen geprobeerd, had wat samples gehad van een shop. Weet daarvan niet meer de merken helaas, maar daarvan had ik die tintelingen niet en wel gewoon lekkere energie.

Ik ga nadat deze pot van womens best op is dus wel even kijken naar een ander merk, want ik vind die tintelingen minder :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:08

Zoals bovenstaanden al zeggen; voldoende water drinken, voldoende eiwitten nemen en magnesium. Hierdoor nauwelijks spierpijn :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:42

Eulogy schreef:
Ja magnesium idd :j Eiwitten zou ik eerder uit voeding halen maar op zich is er niks mis met shakes. En voor een deel is het ook gewenning imo, ik heb vrijwel nooit echt spierpijn.

Inderdaad, mee eens hoor. Al is er even een shake in gooien ook af en toe gewoon lekker makkelijk op dagen dat je net te weinig eruit kan halen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:18

briitje schreef:
Hier ervaringen met de producten van Womens best ?

Jup, met de pre-workout, de amino & een van de whey (aardbei banaan) :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:48

briitje schreef:
Wat vind je ervan ? En bestel je het rechtstreeks ? Is het de prijs waard ?
En de amino en energie bedoel je ? Merk je verschil tussen die en de pre en ├╝berhaupt wat vind je ervan ?

Ik heb het bij Holland & Barrett gehaald, aangezien ik daar wel meer haal en het daar ineens lag :Y) Ik vind de pre opzich prima, echter gaan mijn gezicht en handen hier erg van prikken en dat vind ik irritant. De boost is wel goed. Maar Amino & Energie vind ik dan toch wat prettiger - ervaar ik als meer mellow door geen prikkend gevoel en alsnog voldoende energie.

Ik zou het niet perse aanraden, er zijn fijnere. De smaken zijn dan weer wel erg lekker trouwens :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:37

Adamootje schreef:
Linda, ik heb wat leggings van Nepoagym besteld.

Ik ga morgen naar een andere crossfitbox in de buurt. Kijken hoe die is. Heb wel een beetje spierpijn van gisteren gekregen. :j

Die heb ik ook; wannabe gymshark! Tis dat het merkje er niet op zit en de stof net iets anders (minder stug), anders had ik ze niet kunnen onderscheiden!

@ Vanillia; je deed het super hoor <3 en zoals je merkte moet ook ik op mijn houding blijven letten. Die broeken van hierboven zijn ook voor jou een aanrader, dat zijn die goedkope ali-versie waar ik het maandag over had!