Vliegangst, wie nog meer?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:15

:wave:
Hier ook nooit bang gehad, veel gevlogen, kort en ver, alleen, nooit iets aan de hand. 2 jaar geleden 2 slechte vluchten gehad en de gedachte dat ik terug in zo'n ding moet brengt me al paniek. Ik heb dus ook pilletjes gevraagd aan de dokter. Misschien stom maar ik ben bang dat ik heel gespannen/bang ga zijn :+ Ik heb niet meer gevlogen maar wil het dit jaar wel doen anders ben ik bang dat de angst té groot gaat worden.

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Instagram - B&b in de Belgische Ardennen

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:22

beatje schreef:
Maar als ik ergens met de auto heen kan ,heeft dat mijn voorkeur boven vliegen,zegt zei die twee zware auto-ongelukken overleeft heeft.Mijn man snapt mijn logica ook niet :')

Dit is denk ook een stukje controle? In de auto heb je zelf controle (of kun je mee kijken), terwijl je dat in het vliegtuig helemaal moet afgeven en letterlijk niks te zeggen hebt :D Bij mij speelt dit toch een stukje mee

Laulitz

Re: Vliegangst, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:30

Pff wij staan op het punt om te boeken maar ik durf gewoon niet!

Laulitz

Re: Vliegangst, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:35

Hihi ik weet het gewoon doen en niet bij nadenken maar ik kreeg al zoveel stress/zenuwen toen ik door klikte (en dan hebben we nog niet eens geboekt :+ ). We hebben iets leuks gevonden op Gran Canaria, 4,5 uur vliegen dus niet super lang. Ik heb ook zoiets van, als ik het dit jaar niet doe dan moeten we weer een heel jaar wachten en dan gaat mijn angst misschien nog erger zijn!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 11:24

Babeth schreef:
Hier ook vliegangst. Ondanks ik erg veel vlieg en gevlogen heb, zowel korte als lange afstanden. (Reisde de wereld rond voor 5 jaar non-stop.)
Nooit geen angst gehad tot ik een vlucht had waarin de turbulentie zo extreem was dat zelfs de stewardessen gilden. Sinds dien elke keer met opstijgen en turbulentie raak ik in paniek. Ik heb nu medicatie voor lange vluchten, korte vluchten lukt me wel (2 uur of minder). Als ik samen met iemand vlieg is het ook een stuk beter.

Gek he dat 1 vlucht dat toch zo kan verpesten!
Wij hebben iig geboekt, het spanning valt nu nog mee. We moeten alleen nog even wachten met stoelen te reserveren en omdat het zo last minute is, ben ik bang dat we niet meer naast elkaar gaan kunnen zitten en dat zorgt wel voor stress -O-

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 20:57

BloemBloem schreef:
Probeer zoveel mogelijk voorin te reserveren. Echt dat is zoveel fijner :j

Ga ik doen maar ik vrees dat we niet veel keuze meer gaan hebben (we vertrekken de 16e namelijk al!)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:48

Shaggy09 schreef:
[ [url=m/pV1HnX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas nog nooit echt een knappe flight attendant gehad, zou dat ook niet erg vinden om zo'n een aan boord te hebben O:)

En succes Laulitz! Ik wil ook nog een keer graag naar de Gran Canaria maar het vliegen houd me momenteel ook een beetje tegen en dat is zo zonde!

Zet mij naast hem en ik denk zelfs nog niet eens aan mijn vliegangst :+ :')

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:32

BloemBloem schreef:
Voorin voel je alles veel minder! Opstijgen is ook fijner krijg je niet dat nare achtbaangevoel in je buik. Turbelentie is voor ook minder te voelen dan achterin.

Dus onze laatste 2 (slechte/turbulentie) vluchten waren dus heeeeeelemaal achterin, deze keer heb ik zover mogelijk naar voren geboekt (niet helemaal van voor, ik vond 21 euro pp per vlucht wat veel) dus ik ben heel benieuwd. Ik hoop gewoon op een rustige vlucht :+

Afbeelding
Vriendje zit graag aan het raam, ik helemaal niet :+ 1x gedaan en ik keek rustig naar buiten tot ik ineens zag dat we schuin in de lucht hingen (op ene kant) en nooit meer naar buiten gekeken :+ Ik mag ook gewoon niet te veel nadenken haha

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:13

Niobe schreef:
Werd ook misselijk onderweg, het voelde namelijk alsof het vliegtuig steeds harder en zachter ging. Alsof je bij een hele slechte autochauffeur in de auto zit.

Ohh ik heb dit ook is gehad en vond dat echt super vaag?? Ik dacht echt, zometeen gaan we te traag en vallen we uit de lucht :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie