Vliegangst, wie nog meer?

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KimD

Re: Vliegangst, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:01

Ik heb nog nooit gevlogen en het zal ook niet gebeuren. Vreselijk, als ik mensen moet brengen of halen bij het vliegveld krijg ik het al Spaans benauwd. Wat een verschrikkelijke dingen die vliegtuigen!

Het idee dat ik de controle niet heb, en als dat ding naar beneden komt de kans op overleven nihil is maakt me echt knettergek.

Ik zweet al bij het idee.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:19

StillAngel schreef:
KimD schreef:
Ik heb nog nooit gevlogen en het zal ook niet gebeuren. Vreselijk, als ik mensen moet brengen of halen bij het vliegveld krijg ik het al Spaans benauwd. Wat een verschrikkelijke dingen die vliegtuigen!

Het idee dat ik de controle niet heb, en als dat ding naar beneden komt de kans op overleven nihil is maakt me echt knettergek.

Ik zweet al bij het idee.

Ik snap je helemaal maar heb je dat idee dan niet in de auto? Op de snelweg, stel dat er een niet oplet..

Ben een hele tijd bang geweest om het te rijden, maar dat had te maken met pech onderweg door onze laatste auto, op één jaar tijd 10x langs de weg gestaan, en de laatste keer was de ANWB me vergeten, ik heb toen 3 uur in 34 graden gestaan.

Dus ik was bang voor de auto, en voor pech onderweg.

Toevallig afgelopen week naar Amsterdam (2,5 uur) gereden zelf, met onze 'nieuwe' auto. Die hebben we inmiddels ook alweer twee jaar zonder pech. Zeven kleuren stront een week van tevoren, maar dat had totaal niks te maken met autorijden zelf. In de auto van een vreemde reed ik nog steeds zonder problemen het land door, alleen in onze eigen auto's durfde ik dat niet.

Als ik zelf kan rijden, rijd ik zonder problemen de wereld rond (bij wijze van spreken), dan heb ik zelf de controle.

Ik kan ook maar bij een paar mensen mee als bijrijder, bij mijn eigen kerel bijvoorbeeld niet, dan draai ik door.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie