schurende dijen

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarlindeRooz

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:14

Ik heb brede bovenbenen en ik loop ook nog scheef (x-benen haha) dus ik schuur enorm. Maar ik draag dus altijd bandalettes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:51

antje_vip schreef:
Vetverlies helpt ook :Y)

Ben geboren met HD dus een heup uit de kom. Dat gaat ook met maat 36 niet weg. Ben inmiddels 10 kilo kwijt en train mijn benen intensief om rechter te lopen. Helaas werkt het niet. ;)

Edit werkt wel maar krijg niet opeens een rechte beenstand. _O-

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:49

antje_vip schreef:
Storm schreef:
Dan draag je vast geen leuke jurkjes maar loop je enkel en alleen rond in de stal met je rijbroek aan omdat daar je enige vrienden staan die je hebt.

Niet leuk he, zo'n opmerking? Datzelfde geldt van jouw opmerkingen. Sommige dingen mag je best in je hoofd zeggen, maar schrijf je uit fatsoen niet op.

Heel leuk, maar je aanname klopt niet :Y) Het zal wel aan mij liggen maar ik snap niet dat mensen het onweerstaanbaar vinden als ze te horen krijgen dat vetverlies kan helpen als oplossing voor een probleem. Maarja. Misschien ben ik iets minder gevoelig.

Het helpt ook, ben al op 11 van de 15 kilo sinds januari. Heb inmiddels helaas ook indrukwekkend brede benen door sporten dus dat schuren blijft. Want helaas werkt afvallen niet tegen een scheve heupstand. Lekker makkelijk gezegd. :=

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie