50-plussers te paard ...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:51

Ondanks mijn 50+ kwaaltje en doodmoe van een drukke werkdag héérlijk gereden. Ik wilde eerst longeren omdat ik zo moe was maar bedacht me ter plekke. Hij had er zin in. De power komt terug. Zo'n lekker gevoel *\o/*

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:35

Spatter hoe groot is Tika nu? Is het de bedoeling dat je haar ook onder het zadel gaat beleren?

Isabelle, fijn voor haar. Paard blij baasje blij. En nu weer lekker samen genieten. We zitten allemaal wel eens in een dip met ons paard toch? We zijn nooit uitgeleerd

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:09

Oh Punzel, lekker op je roze wolkje blijven zitten hoor +:)+

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:45

Oei Britta dat is inderdaad schrikken. Gelukkig was je niet alleen.
Ik zing trouwens ook als ij iets spannend vind te paard, helpt echt. Nu zing ik de laatste tijd wel steeds minder :D

Pfff wat is het warm vandaag. Eens kijken wat ik vanavond met paardlief ga doen

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:09

Stoer Punz *\o/*

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:11

Jaaaa ik heb de allernieuwste vliegendeken voor mijn paard. Werkt ook verkoelend. Ideaal *\o/*

Afbeelding

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:36

Punz denk je nu echt dat je de enigste bent met vetrolletjes. Het is hier 50+ allemaal hoor. :*

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:20

Hier ook weer een roze wolkje. Weer een rondje in ons uppie. Heerlijk koel in het bos en vreemd genoeg geen daas gezien. Op de terugweg was het druk tegenover de stal. Daar waren twee grote veegmachines bezig en stond er een vrachtwagen te ronken.een trekker met kar in het hoekje geparkeerd waar wij altijd in moeten. Maar ik dacht, ik doe alsof ik niks zie en lalala meneer deed ook alsof ie niks zag. Gewoon met een los teugeltje overal langs. Knappe poonie
<3

Afbeelding

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:27

BusyMissy Gibbs is eigenlijk heel cool. Alleen vrouwtje is niet meer zo dapper als vroeger,ik zie vaak spoken :=
Maar ik word weer steeds een beetje dapperderderder. Nog even een paar spoken verjagen en dan ga ik te paard naar opa in het dorp een appeltje halen. Of een ijsje bij de snackbar.

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar vroegàh durfde ik dus echt alles. Een hindernis van 1.60 stelde niks voor. Nu bibber ik al bij een verhoogde drafbalk _O-

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:28

Man. Heb al twee dagen koppijn. Ik wil winter _-:(

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:38

Oh nee. Een heel springparcours was niks voor mij, ik verdwaalde altijd _O-

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:38

Rex_Rolfo schreef:
Cavalor pianissimo door je yoghurt mengen :Y)
_O-

Nou. Vandaag weer een spook verjaagd uit mijn hoofd. Ging met stalgenootje, zij is 59, op buitenrit. Paardjes lekker voorwaarts. We hadden al een flink stuk gedraafd. Zegt ze bij het naderen van 'de berg' zullen we iets stoers doen? Draven we hier aan en dan gelijk om het hoekie in galop de berg op. Oké zeg ik. Dus we draven aan het voor het hoekie en Gibbs moet gedacht hebben, jij wil stoer dan doen we stoer, dus die ging voor de bocht al in galop en plat het hoekie om de berg op. Ik moest er zo om lachen. Goh zegt stalgenootje, jullie gingen prachtig in galop de bocht om, heel stoer :')

Ik heb geen pianissimo in mijn yoghurt nodig, ik moet gewoon meer op mijn knolletje vertrouwen :D

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 07:52

Diëten doe ik niet. Ook hier meer spekjes als voorheen. Ben ooit gestopt met de suikers en 10 kilo kwijtgeraakt. Het lukt me gewoon niet meer nu. Let wel op dat ik niet te veel snoep. Maar kom op,je leeft maar een keer en die chocola bestaat niet voor niets. vrouwen worden er gelukkig van dat is bewezen :D

Hier gaat vandaag ook het tropenrooster in op stal. Ze rond 11 naar binnen en na de ergste hitte weer naar buiten en slapen dus lekker buiten. Gibbs heeft deze week lekker vrij. Ik kanxzelf ook helemaal niet goed tegen deze temperaturen ;(

Gistermiddag nog een heerlijke buitenrit gemaakt met mijn nieuwe vliegendeken. We zijn de eerste helft om het bos gereden dus gewoon langs de doorgaande weg. Langs de camping restaurant, allemaal nieuwe dingen dus. Motoren die veel te hard gingen, tractor s met rare grote dingen erachter, golfkarretjes en golfende mensjes. We zijn dwars door de golfbaan gereden hihi loopt gewoon een zandweg doorheen, was wel stoer. Mooie foto bij de ruïne laten maken door een duitser die toevallig langskwam op de fiets. En nee, hij ging er niet vandoor met ons mobieltje :') Terug door het bos over illegale paadjes stijl en hoog en bukkend vanwege laaghangende takken en klimmend over wortelstronken. I LOVE IT +:)+

Dus hier komt weer een rozewolkfoto

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door hiphopje op 23-06-19 07:56, in het totaal 3 keer bewerkt

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:03

Britta31 schreef:
Leuk.Dan voel je je wel super stoer.Ben jij links of rechts?

Ik zit op de zebra

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 09:22

Gefeliciteerd Rex *\o/*

Paddocks en wandelen over het wedstrijdterrein is dus heel normaal bij western wedstrijden. Heb wel eens samen met Gibbs op een terrasje gezeten. Hij een emmer water ik een ijsje :D
Was altijd heel erg gezellig op die wedstrijden. Maar ik hou het nu bij buitenritjes, veel stoerder vind ik mezelf dan 8-)

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 09:22

Margee, neem eens contact op met Irene Smeets van Kings Crossing. +:)+

Cissy leuk zo'n groepsmassage.

Vanochtend vroeg al op het paard. Net voor de hitte weer terug. Rondje door het dorp gedaan, heerlijk zonder dazen en rupsen
We worden steeds dapperderderder *\%/*

Afbeelding

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 10:38

Mirgino, sterkte :(:)

Stalgenootje op een voirge stal heeft in december afscheid moeten nemen van haar paard. Sinds april heeft ze de kriebels weer terug gekregen als bijrijdster op een haflinger hier op stal. Had ze van zichzelf ook niet gedacht maar ze heeft er weer lol in

hiphopje

Re: 50-plussers te paard ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:45

Stilletjes hier

Hier weer verschillende buitenritjes erop zitten en een lesje. Moet he afkloppen, het valt tot nu toe nog mee met de dazen. Wel veel eikenprocessierupsen overal. Vorige week had Gibbs zijn neus helemaal onfe r de bultjes. We hebben waarschijnlijk op een verkeerd plekje grasjes staan happen. Man wat had ie een jeuk. Gelukkig was het na 3 dagen over

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 15:59

Hier lenzen tot aan mijn eerste zwangerschap. Daarna kon ik er niet meer tegen en sindsdien verzamel ik brilletjes. Heb er nu 3. Twee zondagse en eentje voor tijdens werk en op stal. Je raad het al, die zondagse heb ik niet vaak op _O-

Vanochtend weer een heerlijke rit gemaakt samen met zijn Haflingervriendje. Hij schrok zich een hoedje van een plotselinge blaffende hond achter een hekje. Hij sprong warempel 1 pas opzij :=
En zojuist een rondje met manlief op het stalen ros. Dus ik zeg, genoeg actie voor vandaag.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 09:49

Hier sinds een jaartje of 2 brillen met leesgedeelte. Moest er erg aan wennen,met paardrijden zag ik alles wazig als ik naar beneden keek. Moet trouwens ook voor me kijken en niet de hele tijd naar mijn prachtige paardje :D
Maar betrap me erop dat ik vaak voor heel dichtbij, zoals mobieltje of lezen, toch die bril afzet. En met werken zet ik hem ook af. Als ik pootjes van honden knip zit ik er graag dichtbij dus weg met die bril.
Hmmmm misschien kan ik wel helemaal zonder leesgedeelte....
Ver af zie ik alles wazig. Ik schat dat het na 30cm wazig word zonder leesgedeelte en met bril is het wazig tot die 30 cm. Of ik heb niet de goede :')

Ach ja. We worden een dagje ouder...

Maandag weer fijn les gehad en woensdag 2,5 uur het bos in geweest. Over bruggetjes en door poortjes. We worden stoer.
Vandaag maar eens wat serieus bakwerk doen. De bak word al gratis beregend vandaag.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:21

Haha Rex en Martie, zijn de letters in de ring dan ook extra groot?
Wat is er nu anders aan die 50+proeven?

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:32

Martie schreef:
Eh, ik denk dat de 50+-proeven betekenen dat je de tekst van de proef groot moet printen anders is het bril op om te lezen en bril af om naar de combinatie te kijken… Tenminste, zo werkt het bij mij :o
De bordjes kan ik gelukkig nog wel lezen! Die staan ook verder weg dus geen leesbril voor nodig :P

Ja mijn kwartje viel tegelijk met het drukken op de verzendknop hahahaha

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:34

Martie schreef:
Bewijs dat ik de les gereden heb! Ik kan er veel commentaar op geven maar laat ik dat maar niet doen... :o
https://youtu.be/4yXkXfgSehU

Leuk joh.
En commentaar geven doen wij hier niet in dit topic. Daar zijn genoeg andere topics voor :j

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:40

Hier lekker geregend de laatste paar dagen. Wad ook wel even nodig.
Vandaag maar eens wat serieus bakwerk gedaan en meneer deed goed zijn best. Mijn lesjes beginnen effect te hebben *\o/*
Geen filmpje maar wel een foto hihi
Afbeelding

En na het werk lekker afsponzen en een zandbad nemen. En omdat een vliegenmasker volgens meneer niet genoeg is, gooit hij er nog een hooinet overheen :')

Foto is ingezoomd dus niet zo heel scherp

Afbeelding

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:13

De zebra deken werkt echt super. Er vliegen bijna geen dazen om ons heen terwijl mijn rijmaatje ze soms van haar af moet slaan. Maar het zijn er wel beduidend minder als vorige zomer.