schurende dijen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amethyst_

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 08:03

Ben benieuwd Golden_Angel! Ik heb nu korte leggings aan, maar dit kan best warm worden inderdaad. En korte broeken kopen die nét lang genoeg zijn. Voel ik me in mijn huidige maat ook wel het meest flatteus in overigens.

Bandelettes van Caresse heb ik ook. Vind ze erg mooi! Vindt het alleen niet prettig dragen, dus was helaas de oplossing ook niet... Smoovall werkte voor mij wel, maar vind ik echt te prijzig. Dus hier lezen dat Decathlon (Tot nu toe de goedkoopste die ik gevonden heb) en Kruidvat ook wat hebben is wel fijn haha.

Hoe zijn de ervaringen met het middel van decathlon? Die is maar 5,99 per 100ml. Dus dat is wel interessant... Smoovall is het dubbele in prijs.

Star <3 † 12-3-2018
Target :+: † 18-9-2012

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:43

antje_vip schreef:
Golden_Angel schreef:
Wat een gigantische zielige neerbuigende opmerking. Ik hoop dat mensen als jij toch ooit een keer in de spiegel gaan kijken. En dan even heel heel Heel goed nadenken over wat voor misselijkmakend persoon je bent naar anderen :Y)

Tica_81 schreef:
Wat een kortzichtige, onaardige, neerbuigende, misselijke poedersuiker reactie is dit van jou.
Jouw reactie doet mij denken aan van die zinloze Facebookruzies. Rellen om het rellen?
Voor jouw informatie kun je ook met maatje 34 bovenbenen hebben die tegen elkaar wrijven hoor.

Ashleytjuhh schreef:
[
wat is dit nou weer voor uitspraak 8)7 ook mensen met maat 34 hebben hierlast van... wellis waar minder maar ook die ja

Jéétje wat een hysterische reacties omdat iemand oppert om af te vallen :') Stel je voor zeg...

Zonder me zo krachtig uit te drukken als de bokkers die je gequote hebt, vind ik je opmerking ook wel wat ongevoelig. Je kan niet in alles met iedereen rekening houden, maar dit is zo'n situatie waarin dat wel had gekund :-)

Star <3 † 12-3-2018

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:14

Pandameisje schreef:
IK zweer bij dit!! het werkt echt !!
[ [url=m/tk9Zko.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik dacht slim te zijn en een fles van sanex te kopen die gelijk leek, die was in de aanbieding. Dat werkt dus niét :') denk dat het echt odorex moet zijn dan

Star <3 † 12-3-2018

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:34

Karen1987 schreef:
ja, de odorex 0% perfume. Naar aanleiding van een goedkoper alternatief voor smoovall: https://mommytobe.nl/personal/odorex-sc ... ovenbenen/ Helpt bij mij écht boven verwachting goed. Voorheen schuurde ik binnen 5 minuten alles open. Nu nooit meer. Het glijdt gewoon (zoals bij normale mensen ;) )

Het heeft echt niets met gewicht of dikke benen te maken. Mijn moeder heeft dikkere benen dan ik, maar die heeft nergens last van..

Hoe veel spuit je er op? Ik heb nu een ander merk gekocht en dat werkt niet maar misschien gebruik ik te weinig?

Star <3 † 12-3-2018

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:53

Karen1987 schreef:
eh.. ik doe niet zuinig, maar ook niet overdreven. Ik zorg wel dat het hele gebied gesprayd wordt. Je krijgt dan wel een beetje witte shizzle op je benen, maar dat valt niet op en trekt ook wel weer weg.

Dikkere laag helpt al flink! Ik heb Sanex sensitive. Met een oranje dop net zoals het label van odorex.

Star <3 † 12-3-2018

Amethyst_

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:02

Ik hoorde op tv over een nieuw merk deo; Borotalco. Ik dacht, daar zit microtalk in (zeggen ze), dat kon dan ook nog wel eens werken toch? Maar eens proberen.

Star <3 † 12-3-2018

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie