schurende dijen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karen1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:55

Ik had hier ook altijd veel last van, maar gebruik sinds vorig jaar odorex. Helpt echt als een tierelier. Zelfs op Bonaire kon ik hele dagen zonder last lopen. Zonder loop ik binnen 5 minuten mijn hele benen kapot...

Daarvoor jarenlang een broekje gedragen, maar idd, met hitte geen pretje én je ziet het vaak.

Victoire d'Alani B+12/ L1+ 11/L2+11/M1
Désa L1 + 2 Dag lieverd, het ga je goed!

Karen1987

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:27

ja, de odorex 0% perfume. Naar aanleiding van een goedkoper alternatief voor smoovall: https://mommytobe.nl/personal/odorex-sc ... ovenbenen/ Helpt bij mij écht boven verwachting goed. Voorheen schuurde ik binnen 5 minuten alles open. Nu nooit meer. Het glijdt gewoon (zoals bij normale mensen ;) )

Het heeft echt niets met gewicht of dikke benen te maken. Mijn moeder heeft dikkere benen dan ik, maar die heeft nergens last van..

Karen1987

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 15:02

eh.. ik doe niet zuinig, maar ook niet overdreven. Ik zorg wel dat het hele gebied gesprayd wordt. Je krijgt dan wel een beetje witte shizzle op je benen, maar dat valt niet op en trekt ook wel weer weg.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie