Wanneer vergoeding narcose extreme angst

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:15

Dit is in Nederland enorm moeilijk, als je het krijgt is de wachtlijst lang en dan eenmalig narcose, dat is vanuit de verzekeringen zo geregeld.
Been here done that want ik zit met hetzelfde issue, alleen bij mij komen ze al jaren niet meer zonder narcose ├╝berhaupt in mijn mond.
Laat staan dat ik de stoel bereik, en toch houden ze voet bij stuk, zelfs toen ik met een dikke wang liep was het nog laat maar met plaatselijke verdoving trekken.
Na veel gedoe ben ik een uur rijden van huis geholpen door een kaakchirurg met spoed, maar het is een groot drama als je zo extreem angstig bent.

Enige wat ik wel kan zeggen zorg sowieso dat je verzekering gaat kloppen met wat je nodig hebt.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:13

Bij mij is het trouwens met narcose gedaan uiteindelijk.
Maar goed ook want het was geen verstandskies en deze zitten vaster, en mijne was enorm eigenzinnig schijnt waardoor het veel langer duurde dan gepland.
Ik heb er overigens geen last van gehad, de narcose.
Eerste week was ik ineens onverwacht heel snel doodmoe, accu stuk idee maar ik had ook wel een flinke wond in mijn mond die moest herstellen.
Maar verder, easy, ik ging om 9 uur t ziekenhuis in en half 2 was ik weer buiten.
En dan moest ik nog volgens de regels extra lang verkoeveren enzo wegens medische indicatie waar ze zich uiteraard aan gehouden hebben.
Maar nodig had het niet geweest.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie