Naar de sportschool!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 07:52

SjakieXX schreef:
Waar bestellen jullie de high waisted? Ben al een poos op zoek, maar kan niet meteen iets vinden, van hé dat is DE broek. Broek moet namelijk ook squat proof zijn..

Sorry ik breek even in als stille meelezer, ik heb mijn leggings bij de action vandaan, zijn top en tijdens de BBB waar we ook veel squatten zit ie echt prima!

Mag ik me dan gelijk melden?
Ik heb sinds oktober een abonnement op de sportschool, de eerste tijd weinig gegaan en de laatste paar weken heb ik de smaak te pakken en ben ik zeker 3x per week in de sportschool te vinden!

1 dag cardio meestal om de spierpijn van de BBB eruit te lopen
Andere dag m'n schema volgen en de derde dag dan de BBB groepsles. Soms ga ik vaker

En ben nu aan het nadenken over personal training, ze bieden t bij ons op de sportschool aan in combinatie met voeding zegmaar, dus weekmenu's en metingen om bij te houden hoeveel je afvalt/kwijtraakt, en op dit moment loop ik weer vast qua afvallen dus dat zou me zeker helpen, alleen is het aardig aan de prijs...

Op dit moment zie ik mezelf ook niet in een sportbh sporten, misschien als t warmer wordt, voor nu hou ik t lekker bij m'n tanktop en high waisted sportlegging maar vies vind ik t zeker niet

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Jessica_1998

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:15

Iedereen is lekker bezig zo te lezen!
Echt wat een gewichten zie ik soms voorbij komen qua training bij jullie, ik ben al blij als ik 20 kg red met de meeste dingen Haha

Hier de afgelopen weken erg weinig gedaan qua sporten, vanavond intake voor pt en voedingscoach samen met m'n vriend

En dan vanaf volgende week weer knallen

Hakuna Matata

Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:14

Wat een Squat hierboven! Echt supergoed!

Zoo dinsdagavond de eerste personal training :) ben heel erg benieuwd

Hakuna Matata

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 20:22

Lau_ schreef:
Ik heb net mijn voedingsschema ontvangen. Ik ben positief verrast. Moet wel veel meer gaan koken dan dat ik deed haha :')

Dit heb ik ook, en ben nu 3 dagen bezig, vind het oprecht ook gewoon moeilijk om zoveel te eten

Hakuna Matata

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 07:44

Mooi setje marlinde!

Hier dinsdag personal training gehad, gister was de vaste lesgeefster van de BBB er niet maar kregen we de les van een ander, na 35 minuten ben ik op de grond gaan zitten omdat m'n benen gewoon aanvoelde alsof ze m'n eigen gewicht niet meer aankonden & toen alleen nog meegedaan met t stretchen, wel geprobeerd mee te doen met buikspieren maar werd weer helemaal duizelig & misselijk..
Om t in te halen zometeen even een uurtje cardio doen met een vriendin :)
Voedingsschema gaat ook goed, op wat cheatdingetjes na.

Dinsdag ook even gewerkt aan m'n Squat, ik ging niet ver genoeg naar achteren, de pt zei ja je moet eigenlijk denken dat er een elastische band om je heen zit die je naar achter trekt, toen zei m'n vriend heb je niet gewoon een elastiek Haha, dus Squats gedaan met een elastiek en nu gaat t een stuk beter ook zonder :)

Hakuna Matata

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 11:58

Dat elastiek was inderdaad slim, alleen lastig dat als ze er teveel druk op gaf ik m'n evenwicht verloor haha

Daarnet nog even met een vriendin samen gesport, niet veel gedaan want barst van de spierpijn haha, even op de crosstrainer gestaan, gefietst & buikspieren gedaan

Hakuna Matata

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:16

Hoi!

Heb al een tijdje niks gezegd, zo te lezen is iedereen goed beziggg!
Fijne tips voor minder spierpijn, ga ik ook toepassen, want met 5x in de week sporten op dit moment, is de spierpijn echt aanwezig!

Ik houd nu het volgende schema aan:
Maandag BBB
Dinsdag personal training
Woensdag rust
Donderdag BBB
Vrijdag rust
Zaterdag BBB
Zondag of naar stal op de fiets(totaal 17,5 km) of uurtje cardio

En zit nu op dag 10 van de 100 dagen Challenge bij ons, ingegaan op 5 april

Hakuna Matata

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:37

Ik heb even een sportschool dipje

Had een traject van 12 weken personal training, dit is nu afgelopen. Heb wel een aanbieding gekregen voor een vervolg, maar dan moet ik gelijk 24 lessen nemen (dus 6 maanden) dus ik twijfel nog een beetje..

Ik heb zelf de leggings van de action, die zitten echt prima! En heb een Capri van hkmx

Hakuna Matata

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie