Wanneer vergoeding narcose extreme angst

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melissa1996

Re: Wanneer vergoeding narcose extreme angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:35

Ik heb 2x alles vergoed gekregen, de 2de keer heb ik een complete extractie gehad voor boven.

Ik ben verzekerd bij Ditzo (middelste pakket) en heb mij door laten verwijzen bij een angst tandarts naar het ziekenhuis. En ben bij de kaakchirurgie onder narcose geweest. Ik heb toen contact opgenomen met de verzekering hoe en wat ik het beste kon doen.

Ben twee keer vrij vlot geholpen, binnen een x weken. Enkel zelf een keer moeten verplaatsen ivm zwangerschap.

.#de-vakantie-is-weer-begonnen!

Mallow ☆ Irish Cob
Lizzy ♡ Irish Cob
Lot's Zaïra Liz ♡ Irish Cob x Welsh

Melissa1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 15:30

Elin_ schreef:
Melissa1996 schreef:
Ik heb 2x alles vergoed gekregen, de 2de keer heb ik een complete extractie gehad voor boven.

Ik ben verzekerd bij Ditzo (middelste pakket) en heb mij door laten verwijzen bij een angst tandarts naar het ziekenhuis. En ben bij de kaakchirurgie onder narcose geweest. Ik heb toen contact opgenomen met de verzekering hoe en wat ik het beste kon doen.

Ben twee keer vrij vlot geholpen, binnen een x weken. Enkel zelf een keer moeten verplaatsen ivm zwangerschap.

Maar volledig vergoed? Ook geen eigen risico hoeven betalen?

Eigen risico heb je altijd. Maar geen eigen bijdrage. Enkel bij het maken van de vervanging voor de boven extractie heb ik 180 euro moeten betalen als eigen bijdrage.

.#de-vakantie-is-weer-begonnen!

Mallow ☆ Irish Cob
Lizzy ♡ Irish Cob
Lot's Zaïra Liz ♡ Irish Cob x Welsh

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie