Draagdoek

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kaartje23

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:47

Hallo allemaal! Ik heb een zoontje van bijna 4 weken. En een fijne geweven draagdoek van pure baby love. Hij vind het erg fijn om gedragen te worden. Alleen ben ik benieuwd tot welke temperatuur jullie dragen? Ik vind het nu soms al best warm.
En het alleen knopen lukt me niet goed. Heb er toch altijd wel hulp bij nodig. Hadden jullie dat ook in het begin?

Let op! Dit is mijn mening en dus misschien niet jouw mening. Als we het met elkaar eens zijn kunnen we wel onze mening delen.
Mening: de mening zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: ['menɪŋ] Verbuigingen: mening|en (meerv.) wat je vindt, je gedachten over iets

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:57

Bedankt voor alle antwoorden op de temperatuur en knopen!
Ik heb geen consult gehad maar onze kraamzorg heeft het geleerd aan mijn man. Maar ben misschien wat te onzeker om het alleen te doen (bang dat ik het niet goed doe). Misschien ook maar een draagzak overwegen.

Let op! Dit is mijn mening en dus misschien niet jouw mening. Als we het met elkaar eens zijn kunnen we wel onze mening delen.
Mening: de mening zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: ['menɪŋ] Verbuigingen: mening|en (meerv.) wat je vindt, je gedachten over iets

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie