schurende dijen

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:44

ik gebruik al jaren bandalettes of ik heb huid olie bij me die ik steeds er op smeer :j denk om het uur is het nodig afhankelijk van hoeveel uk wandel en hoe warm het is

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:46

Franciee schreef:
Een vriendin van mij zweert bij Smoovall!

dit heb ik ook geprobeerd voor mij echt 100x niks :n liep alsnog alles kapot

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:54

Golden_Angel schreef:
@Fleurtjuheuh, dat probleem heb ik dus ook :'). Ik vind ze enorm leuk staan nu, voel me er comfortabel in maar mijn benen weerhouden mij van het dragen.

@Franciee das er wellicht nog een om uit te proberen, ik ben alleen bang dat dat niet als het talkpoeder of Deo verhaal elk half uur/uur moet worden bijgewerkt :(. Dat geld ook voor de creme van watchthesky. Of hebben jullie hier andere ervaringen mee? ^^

@Ashleytjuhh Die ben ik aan het zoeken :"). En ik had gehoopt dat een ms mode bijvoorbeeld die wel in mijn beenmaat zou hebben.. Mooi niet dus :(. Ik heb behoorlijk dikke bovenbenen en heb nog geen bandalettes in mijn maat kunnen vinden.

@watchthesky

ik heb ze toen online besteld uit het buitenland, ze waren er hier nog niet het beste kun je even google gebruiken dan kom je vast en zeker ke maat tegen of anders aliexpress :j

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:41

antje_vip schreef:
Vetverlies helpt ook :Y)

wat is dit nou weer voor uitspraak 8)7 ook mensen met maat 34 hebben hierlast van... wellis waar minder maar ook die ja

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:10

antje_vip schreef:
Storm schreef:
Dan draag je vast geen leuke jurkjes maar loop je enkel en alleen rond in de stal met je rijbroek aan omdat daar je enige vrienden staan die je hebt.

Niet leuk he, zo'n opmerking? Datzelfde geldt van jouw opmerkingen. Sommige dingen mag je best in je hoofd zeggen, maar schrijf je uit fatsoen niet op.

Heel leuk, maar je aanname klopt niet :Y) Het zal wel aan mij liggen maar ik snap niet dat mensen het onweerstaanbaar vinden als ze te horen krijgen dat vetverlies kan helpen als oplossing voor een probleem. Maarja. Misschien ben ik iets minder gevoelig.

Wellicht is het verstandiger als je in een ander topic gaat reageren.
Ja vet verlies helpt, maar helaas is dat niet in 1 nacht weg gepoeft ( Was dat maar zo ;) )
Maar zoals je hier kan lezen hier ligt het niet alleen aan de vetjes op je benen.

Ashleytjuhh

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:55

misschien wel het juiste topic vpor deze vraag ook.
zodra het wat warmer weer word kan ik geen lange broek meer aan voor langere tijd of wandelen . mijn liezen gaan dan zweten en dan loop ik mij daar ook door. van alles al geprobeerd van talk poeder tot boxers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie