Lis_ol, je doet dus actief werk? Wel handig om dan zeker genoeg beweging te hebben
Castilja, als je je slecht voelt gaat gezond eten etc erg moeilijk natuurlijk, zeker als je slecht slaapt. Hopelijk helpt de HA en kan je snel toch weer voor jezelf zorgen.
Maanlicht, herkenbaar, hier zijn de sugar cravings ook helemaal terug: oooooh een ijstaartje, of een blikje cola, moet er nog bij kunnen toch
Succes met er vanaf raken! Ik doe met je mee.
Fleurtje, fijn dat het toch lukt om af te vallen. Is toch ook een zoektocht in hoe je lichaam reageert en dan is het soms wat uittesten tot je wat vind.
Linoleum, nog altijd flink lange stukken aan het paardrijden jij, heerlijk gewoon
Dreamy, ik zag je foto een tijd terug, wat zie je er ontzettend goed uit zeg! Knap gedaan!
Wil graag op iedereen reageren maar dat zou een hele lange post maken. Maar ga zeker nog terug lezen en later reageren op de actievelingen hier
Pff examens en verhuis zit er op. Nu toch terug op gezond eten richten. Merk dat ik terug opgeblazen ben en minder oplet.
Nuja, moeder lag ook in het ziekenhuis, examens en klaarmaken voor en effectief verhuizen maakten gezond eten geen prioriteit. Eerst nog uitpakken en appartement wat gezellig maken. En een plekje zoeken waar ik mijn sportmat kan leggen zodat ik thuis work outs kan doen
Nu terug de goede richting uit!
Nog steeds geen weegschaal; maar dat is even goed zo. Wil nog steeds rond de 5kilo kwijt. Gister gestart met de frigo vullen met gezond eten. Vriend wil kha proberen, gewoon om te zien hoe hij er zich bij voelt, geen verplichting. Afvallen moet hij niet.
Lukt het jullie een beetje met de warmte om voldoende binnen te krijgen? Ik merk dat ik echt erg weinig wil en kan eten.
Lijstje vandaag:
O: noten, pijn en pompoenpitten, aardbeien en Griekse yoghurt.
L: cappuccino, tomaat, mozzarella, basilicum combinatie met een beetje olijfolie.
A: zelfgemaakte wrap met salade, aubergine, courgette, paprika, feta, wat kruiden (chili etc). Stukje zwarte chocolade.
B: wandeling van 30min.
Ga proberen dit later in MFP in te voeren en te checken hoeveel calorieën het is. Dat gaat ook helpen er een duidelijker zicht op te krijgen.
--- Oh leave me to be Wild, so I can hunt the forest and chase your heart ---
# Yes I change, but my heart is still on the same place # أحب حصاني جدا. ***Hildar***