Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Dreamy schreef:Dilan93 schreef:Ik geef t op, ben weer aangekomen en ben er helemaal klaar mee eerlijk gezegd...
Wat balen zeg, waar zit je nu op als ik vragen mag? Weet wel dat gewicht te maken heeft met het vocht dat je vasthoudt, je maaginhoud etc. en niet perse vet is.
Heb je lijstje bekeken en zie daar zo 1,2,3 ook geen valkuilen inDrink je verder kcalrijke drankjes of niet?
Hier gisteren uiteindelijk best een beetje losgegaan met de bbq op het toetje (marshmellows). Ook een kilo erbij, maar dit zal vocht zijn en is er vast ook binnen een dag wel weer af zijn vertrouw ik op!
Dreamy schreef:Bij welke lengte, als ik vragen mag?
Als je stagneert kun je twee dingen doen, qua kcal lager gaan zitten of meer bewegen. Het enige wat ik wel zie in je lijstjes is dat de kcaliname best wisselt.
Probeer eens echt een paar weken op een bepaald kcaldoel te zitten (met een speling van 50 kcal eronder en erboven) en te kijken wat dat doet. Dan kun je vanuit daar gaan spelen.
SecretLIN schreef:zijn er hier meer met een prikkelbare darm? wil graag weer proberen in de middag bv een broodje te eten maar altijd gevoel dat ik juist dan opgeblazen buik krijg
Laura82 schreef:Je kan toch ook prima meepraten zonder lijstjes te plaatsen bijv? Ik zie nergens dat iemand niet welkom is iig.
Hier vooral druk op het moment, weinig tijd voor bokt. Afvallen gaat op t moment langzaam, heb wat moeite om alle lekkere dingen die bij de zomer horen (ijsjes, bbq, wijntjes etc) te laten staan. Maar al veel betere keuzes dan eerst, maar het vertraagt het proces wel enigzins. En dat is ook prima, het is er ook niet in 3 maanden aangekomen.
Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Babilone, C_estmoi, Emoe, ItsMe2, ja_nee, m9ara, MiVita, Scarremans, Sylke104, tessyke, xChanelx en 98 bezoekers