Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani
gribaldi schreef:Leuk Denice! SuccesEn die opmerking ga ik ook onthouden, krijg die ook regelmatig naar mijn hoofd geslingerd
![]()
SecretLIN, wat eet je verder zoal? Slik je vitamine C bij?
Dreamy, wat is je doel nu?
linoleum schreef:SecretLIN schreef:gister
O 1 kiwi gold
L 2 plakken bruin broodje met kaas
A 2 aardappels rauwe witlof en
worstje
Tussendoor alleen maar water zit nu op 2 a 2.5 liter per dag minimaal.
Dit kan toch nooit voldoende zijn? Hoeveel kcal eet je hiermee op een dag? Kan me niet voorstellen dat je hiermee ook maar in de buurt van je BMR komt.
linoleum schreef:En als je weet dat er een reden is waarom je weinig eet, kies er dan voor om niet hier je lijstje te posten. We zijn hier voorstander van verantwoord afvallen, daar passen dergelijke lijstjes niet tussen. Hou dan deze voor jezelf, of vraag gericht naar tips en doe hier vervolgens wat mee.
IMANDRA schreef:SecretLIN schreef:via welke app houden jullie bij wat je eet en hoeveel calorieën iets is? wel een gratis app zoek ik wil es bijhouden wat ik eet.
Verstandig inderdaad. Zeker aangezien je lijstje zo mager was laatst!
De meeste mensen gebruiken hier inderdaad MyFitnessPal, gewoon een gratis app waarbij je vrijwel alle producten kan vinden of inscannen. Raad ook zeker aan om straks even je eten af te wegen voordat je het kookt of eet, zodat je een goed beeld krijgt wat je binnen krijgt. Als je na een week of twee een duidelijk beeld hebt zou je ervoor kunnen kiezen om het niet meer bij te houden (al wordt het wel aangeraden: meten is immers weten).
Meer info staat in de OP! Zou die zeker een keer doorlezen als ik jou was. We hebben deze bewust heel uitgebreid gemaakt!
Gebruikers op dit forum: MarlonNaldo, Miss87, PetalBot en 8 bezoekers