schurende dijen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:27

Franciee schreef:
Een vriendin van mij zweert bij Smoovall!

Helpt ook maar eventjes en het kost behoorlijk wat.

Ik heb vorig jaar van die banden geprobeerd die je om je boven been kan doen. Heel gedoe om ze om te krijgen, maar het werkte wel enigszins. Het was een verbetering, maar niet zo dat ik nou helemaal geen last meer had. Zit ook niet echt comfortabel

De gouden tip heb ik nog niet gekregen, dus ik lees even mee.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:34

Leo schreef:
Herkenbaar, al lijn ik mezelf nog zo slank, ik ben gezegend met een stevig onderstel. Broekjes kruipen op bij mij, leggings wil ik ook niet altijd als oplossing, ik wil ook wel eens hotpants aan bijvoorbeeld.
Vorig jaar heb ik een poedertje bij Lush gekocht wat echt fijn werkte... Zal de naam eens opzoeken. Erg blij mee geweest vorige zomer!

Heb je de naam van dat poeder toevallig nog? :)

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

JoT

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:37

Die banden verkochten ze vorig jaar ook bij de MS mode.

Goede score van die Vevira creme Golden_Angel! Een of twee keer per dag 'verversen' valt nog te doen.

Bedankt voor de naam van dat poeder Aprella +:)+

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 08:43

Ik heb die deo-truc geprobeerd, Odorex Marine Fresh dus en dat werkte voor geen meter. Bij mij niet althans, na een half uurtje was het effect alweer weg.

Volgende probeersel; dat spul van Decathlon.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:14

Ik heb zojuist de creme van Decathlon besteld. Heeft iemand ook ervaring met de stick? Doet die echt precies hetzelfde als de tube?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie