Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
157 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
442 (67%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
25 (3%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
4 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
23 (3%)

Totaal aantal stemmen: 651

Popstra

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 11:40

Heb 1x mijn marionet lijntjes laten vullen omdat ik door ziekte erg afgevallen was. Heb er bijna 9 maanden plezier van gehad maar niet meer de behoefte het nog eens te laten doen.
Ik wil als ik 50 ben nog eens kijken of ik wat laat doen. Oogleden liften, wangen laten vullen...
ben nu 47 en vi d het er prima uit zien.
Moet eerlijk zeggen ik het ook lelijk vind bij velen. Ze gaan allemaal op elkaar lijken met de Botox en die vreselijke onnatuurlijke dikke lippen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:07

sanso schreef:
Popstra schreef:
Heb 1x mijn marionet lijntjes laten vullen omdat ik door ziekte erg afgevallen was. Heb er bijna 9 maanden plezier van gehad maar niet meer de behoefte het nog eens te laten doen.
Ik wil als ik 50 ben nog eens kijken of ik wat laat doen. Oogleden liften, wangen laten vullen...
ben nu 47 en vi d het er prima uit zien.
Moet eerlijk zeggen ik het ook lelijk vind bij velen. Ze gaan allemaal op elkaar lijken met de Botox en die vreselijke onnatuurlijke dikke lippen.

Maar dat hoeft er toch niet zo uit te zien? Dat zijn de fanatiekelingen in mijn ogen. Er zijn ook veel meisjes (en jongens?) met dunne lippen die ‘normale’ -wat is normaal..- lippen zouden willen hebben. En niet zo opgespoten als wat jij bedoeld.
Een beetje botox of fillers kan een enorme boost voor je zelfvertrouwen geven, we zijn allemaal wel onzeker over iets.
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar zaterdag -eerste botoxbehandeling- en heb een beetje spanningskriebels in mijn buik. Geen grote fan van naalden maar volgens mij moet het wel meevallen.

Klopt maar daarom zeg ik ook bij velen. En lippen laten vullen is momenteel wel erg populair. Vroeger maakte men zich niet zo druk om hoe dik de lippen waren. Kan me voorstellen dat door deze mode je jezelf onzeker gaat voelen over je dunne lippen ja. Wat erg jammer is.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:30

Ja kijk maar naar Silvie Meis.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:00

Suzanne F. schreef:
Popstra schreef:
Ja kijk maar naar Silvie Meis.

Die ziet er absoluut niet nep of opgespoten uit vind ik?

Niet? Mijn god, die staat strak van de Botox plus ze haar jukbeenderen heeft laten vullen.
Ze heeft geen enkele expressie meer in haar uiterlijk. Haar wenkbrauwen bewegen niet meer.....
sorry maar ondanks iedereen dat natuurlijk zelf moet weten vind ik dat echt niet mooi zo een strakke pop

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:04

er zijn mannen die het mooi vinden maar meeste vinden het vreselijk lelijk om te zien die duckfaces.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:16

Ik vind die jonge meiden die van alles laten doen alleen maar ouder lijken....

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:28

Laat ik het uitleggen, heb een paar meiden van begin 20 in mijn kenniskring, beide hebben hun borsten laten vergroten en nu ook hun lippen, de een al voor de 3e keer. Ze lijken wel van die moedertjes nu...weet niet hoe ik het moet uit leggen. En ook zij posten dagelijks foto’s op insta met hun lippen getuit in badpakjes, bloesjes enz waar de borstjes mooi in uit komen. Nouja, ik vind het dus niet mooi. Ze zijn groot, rond en hoog geplaatst. Moeten wss nog zakken...
En die lippen...ja die moeten ook steeds voller. Als je die van opzij ziet dan staat de bovenlip gewoon helemaal naar voren. Best een beetje gek gezicht. Ook zijn ze een beetje soort van gaan slissen tijdens het praten.
Ik vind het echt zonde van die meiden want die waren gewoon mooi zichzelf. Zijn helemaal geobsedeerd nu

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:48

Zit net naar Patricia Paay op tv te kijken. Die is ook aardig bij gespoten. Het is absoluut niet lelijk maar omdat je haar al zo lang kent wel erg opvallend.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 07:51

WesternWay schreef:
Popstra schreef:
Laat ik het uitleggen, heb een paar meiden van begin 20 in mijn kenniskring, beide hebben hun borsten laten vergroten en nu ook hun lippen, de een al voor de 3e keer. Ze lijken wel van die moedertjes nu...weet niet hoe ik het moet uit leggen. En ook zij posten dagelijks foto’s op insta met hun lippen getuit in badpakjes, bloesjes enz waar de borstjes mooi in uit komen. Nouja, ik vind het dus niet mooi. Ze zijn groot, rond en hoog geplaatst. Moeten wss nog zakken...
En die lippen...ja die moeten ook steeds voller. Als je die van opzij ziet dan staat de bovenlip gewoon helemaal naar voren. Best een beetje gek gezicht. Ook zijn ze een beetje soort van gaan slissen tijdens het praten.
Ik vind het echt zonde van die meiden want die waren gewoon mooi zichzelf. Zijn helemaal geobsedeerd nu

Tja maarja zij vinden jou misschien wel eruitzien als een saai muurbloempje.. dat hou je toch, smaken verschillen!
als mensen denken dat je maar fillers in je smoeltje moet spuiten om vooral niet saai te zijn dan is dat wel een beetje sneu natuurlijk :') maar inderdaad smaken verschillen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:54

Is geen sneer joh. In ieder geval niet mijn bedoeling.Iedereen moet zelf weten wat die doet. Echter vind ik het gewoon zonde dat die piepjonge meiden daar al zo mee bezig zijn terwijl het daadwerkelijke ,,verval,, pas na je 40e begint. Ik weet tijden veranderen maar ik weet zeker dat al die meiden ook prachtig zijn zonder.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:40

blokje schreef:
Mary Borsato is ook een voorbeeld van over de top. Past gewoon niet bij de leeftijd. Ik vind mooi oud rimpelig worden helemaal niet lelijk.

En is het je wel eens opgevallen dat hun ogen ook steeds kleiner lijken omdat hun wangen groter worden!?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:48

Voor heel mooie resultaten van zowel fillers als cosmetische chirurgie moeten jullie eens op de Instagram van drbentalei kijken.
Is weliswaar in Beverly Hills USA maar die man maakt vrouwen (op leeftijd) echt weer heel mooi met bijvoorbeeld een Auralift gecombineerd met fillers of een liplift waar de bovenlip gelift word. Je ziet daar hele mooie voor en na reportages.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:57

Ik vind de lippen van Danique_G niet overdone. De meiden die ik ken hebben ze nog veel voller. Zo vol dat het echt niet natuurlijk meer is.
Of neem de vriendin van LIl Kleine, dat is pas overdone.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:37

Ik denk dat 900 normaal is voor beide wangen te laten vullen. We weten niet welke Hyarulon filler er gebruikt is en de hoeveelheid die gebruikt is. Daarbij fillers moeten vocht binden en het beste resultaat zie je inderdaad pas na enkele weken...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:45

InekeN schreef:
Dus het kan zijn dat het nog beter wordt? Ik meende dat fillers direct ‘klaar’ waren. Maar idd, ik moet over 2 weken ff terugkomen ter controle en dan maken ze gezichtsfoto’s.

Krijg nu aan onderkant wangen blauw plekje, en de prikgaatjes zijn nog rood, dat zie ik zelf duidelijk maar hier niemand gelukkig :+

Het was ook niet de bedoeling dat mensen direct zouden zien dat er iets gedaan was hoor... maar had verwacht dat ze misschien ‘iets’ zouden bespeuren?
Maar het is inderdaad net zoals met een kapsel ja! :D
Ik geloof dat Radiesse gebruikt is, maar ik zei zelf geen factuur te hoeven dus ik weet het niet ;) Het gaat ook deels via verzekering vanwege ongeluk in verleden.

er is idd best veel gebruikt, vooral aan de linkerkant aldus de arts. En dus 2 Botox prikken in mijn kin

Dat gaat vast mooi worden hoor. De fillers die daarvoor gebruikt worden zijn ook vaak dikker van structuur. Vandaar ook de prijs. Ga je lang plezier van houden.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 18:30

Ben het met Linda1997 eens dat je niet perse een mening hoeft te geven, echter is het wel zorgelijk dat er ook veel meiden (vaak vrij jong) geen idee hebben wat ze er vaak impulsief in laten spuiten en elke salon dit tegenwoordig ook maar er bij gaat doen wat de kwaliteit er niet beter op laat worden.....

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:09

Ik snap wel wat je bedoeld. Ook de VOOR de behandeling foto’s zie je niet dus geen vergelijkings materiaal.
En al helemaal niet als er voor een foto geposeerd word. Ik neem aan je niet constant je mond zo houd :D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:31

Ik vind BloemBloem ook knap hoor ;)
denk dat ze zelfs zonder filter een mooie egale huid heeft.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:22

Needje schreef:
Ik was stiekem wel nebieuwd naar een verschilfoto van de rokerslijnen.
Ik heb zelf nl best wat lijntjes boven m'n lip.
Maar durf niet zo goed met botox aan de gang te gaan omdat ik bang ben dat m'n mond er ook door veranderd en het daardoor duidelijk is dat er wat gedaan is.

Rokers lijntjes zou ik laten vullen met Hyarulon.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 13:32

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:28

Dat lijkt mij dus pijnlijk, een naald in de streek van je traan gootjes....brrr
Je huid is daar mega dun en je zit er zo op het bot

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:27

Is toch gewoon Botox!?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 12:02

Daniqeu jouw onderschrift _O-

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 11:25

Ik dacht dat word zoals Samantha in Sex and the City
Helemaal rood met losse vellen.
Lijkt me ook best wat maar heb denk ik wel een wat zwaardere peeling nodig want heb best wat pigment vlekken.
Ik zou dat ook in plannen als ik een week thuis kan blijven :D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:57

Beide oogleden liften met snijden voor 380 euro?