Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
157 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
442 (67%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
25 (3%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
4 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
23 (3%)

Totaal aantal stemmen: 651

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 04:22

60 euro per 4-6 maanden vind ik niets :+
Ja, ik hou van fillers. Ik laat elke negen tot twaalf maanden mijn lippen bijspuiten.
Over een aantal jaar wil ik ook beginnen met wat voorhoofdrimpels (ook vanwege hoofdpijn) en kraaienpootjes. Ik hoorde dat je moest spuiten voor je ze krijgt, is dit een broodje aap? Ik ga het ook nog navragen bij mijn arts.

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:10

Popstra schreef:
Suzanne F. schreef:

Die ziet er absoluut niet nep of opgespoten uit vind ik?

Niet? Mijn god, die staat strak van de Botox plus ze haar jukbeenderen heeft laten vullen.
Ze heeft geen enkele expressie meer in haar uiterlijk. Haar wenkbrauwen bewegen niet meer.....
sorry maar ondanks iedereen dat natuurlijk zelf moet weten vind ik dat echt niet mooi zo een strakke pop

Die expressie had ze ook in haar jongere jaren, tot dusver ontkent ze. We waren er niet bij dus Sylvie Meis lijkt mij niet het beste voorbeeld.

Jamie Vaes is het denk ik redelijk zeker van dat ze het een en ander heeft laten doen. Wel een erg mooie vrouw!

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:21

Popstra schreef:
Ik vind die jonge meiden die van alles laten doen alleen maar ouder lijken....

Oke.

Danique_G

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 18:51

Tussen mooi gedaan en het hebben van veel fillers zit natuurlijk een verschil. Bij Jamie Vaes is het mooi gedaan, ze heeft alleen waarschijnlijk aandelen bij die kliniek. Wanneer het mooi is gedaan en je arts je goed adviseert over de hoeveelheid, hoeft het niet eens zichtbaar te zijn.

Bij mij ziet niemand dat ik fillers heb, terwijl ik er bijna meer in heb laten spuiten maar mijn arts mij dit afraadde met de woorden: “dan worden je lippen zwembandjes.”

Voor de meiden waarbij het zichtbaar is: tsja, eigen keuze. Het wordt vanzelf opgenomen in je lichaam weer gelukkig.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:43

Verval begint rond 25 al. Ik wil over een paar jaar ook beginnen met mijn probleemzones, maar ga dit navragen bij mijn arts.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:41

PSvanLot, zou je foto’s willen delen?
Tytonidae, heb je geen tandarts verdoving gekregen?

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:02

Boras schreef:
PSvanLot schreef:
Volgens mij past een discussie prima bij ervaringen delen wanneer het netjes blijft?

Het lijkt mij juist heel gezond. Maar ik weet wanneer ik teveel ben :)

Veel succes, dames. Doe geen dingen met je lichaam waar je ooit spijt van gaat krijgen.

*zet fles vodka terug in de kast*

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:36

Hutcherson schreef:
Hooguit overweeg ik een neuscorrectie omdat ik door diverse kopstoten van paarden een lelijke 'bult' op mijn neus heb. Sta ook niet graag op de foto van de zijkant.
Ik krijg met moeite wat rimpels in mijn voorhoofd geforceerd als ik heel boos kijk, dus dat is nog niet echt nodig.
Fillers... Dat is voor je lippen toch? Of ook voor rimpels? Anyways, lip heb ik meer dan genoeg. Dan lijkt het net of er een stofzuiger op is gezet. Nee dat vind ik niet mooi

Dat hoeft niet. Hangt van de techniek en je arts af. De natuurlijk vorm van je lip is ook redelijk bepalend.

Ik heb 1.5 ml en dat is de max wel. Ik ben niet gezegend met een hele mooie vorm lippen. Ik wil ze nog wat groter, maar door de vorm wordt het sneller onnatuurlijk.
Afbeelding

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:49

Nee, ik kwijl ook altijd een beetje doordat hij permanent geopend is. Open huis 24/7.

Spoiler:
Ik was nog verdoofd op de na foto
Laatst bijgewerkt door Danique_G op 05-04-19 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 02:32

De na foto was onder verdoving nog en met wat zwelling, ik snap wat je bedoelt maar vind zelf dat de vorm van mijn cupidoboog er nog wel is op dit moment. Hij is inderdaad wel wat minder scherp. Dat heb je denk ik wel snel met een minimale bovenlip. Ik was altijd blij met mijn cupidoboog en dat is niet veranderd.
Afbeelding
Sorry voor de depressieve selfie. Had een zware dag voor ik deze selfie maakte in de avond.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 20:25

Memories, dit was afgelopen week geloof ik en de laatste keer dat ik ze heb laten doen was in november, dus pak weg 5 maanden later. Bij die foto waren ze wat gezwollen. Ik vind het vervagen zelf meevallen. Bij Juvederm volbella schijn je na een paar keer 9-12 maanden er mee te kunnen doen. Ik denk dat dit lastig is zelf omdat je went en je meer wilt gaan injecteren. Ik vind wel dat mijn gezicht wat zachter is in uitdrukking. Ik vind het resultaat echt heel afhankelijk per arts. Ik zou echt niet naar een andere arts zomaar durven of er voor 100 euro even een mililitertje indoen. Het is toch je gezicht.
Ik zou wel nog mijn probleemgebieden (voorhoofd) en traangoot willen doen. Ik hoef niet helemaal strak maar wil geen grand canyon over 20 jaar op mijn voorhoofd :+

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:37

BloemBloem schreef:
InekeN schreef:
:') Ai Bloembloem...lijkt me zo pijnlijk in je lippen!! Kan dat niet verdoofd? Brrrrr.....
Hier nog beetje pijnlijke wangetjes,

Ja hoor, had gewoon zalf opgehad, maar het kwam er
gewoon doorheen :D

Mijn vriendin zegt tegen de arts, geef haar ook even een tissue, ik zeg
waarom....? Totdat ik de eerste prik kreeg, toen begreep ik het, de tranen stroomde
over mijn wangen hahahha!

Brrrrr ik snap niet waarom sommige artsen gewoon geen tandarts verdoving gebruiken. Waarom dit extra leed?

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 16:04

Ninx schreef:
Bij werkelijk ongemak of grote afwijkingen waar je mentaal echt last van hebt vind ik het super.

Verder vind ik het onzinnig: het is een soort valsspelen, shortcuts nemen, pronken met iets dat je niet werkelijk hebt.
Maar bovenal vind ik het zorgelijk dat mensen hier zoveel mee bezig zijn en kennelijk zo ontevreden zijn met zichzelf. Dat vind ik wel eens een beetje verdrietig.

Vooral jonge meiden met neptieten en opgespoten lippen. Op die leeftijd ben je zelden echt tevreden, dat verandert naarmate je volwassener wordt.

Ik hoop oprecht dat complicaties de meeste mensen bespaard zullen blijven. Het is niet zonder risico en we weten nog heel weinig van de lange termijn gevolgen.

Gatsie wat denigrerend

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 06:34

Jolien87 schreef:
Van wat ik zo lees is er überhaupt geen aanleiding tot een discussie.
Ik ben ook wel benieuwd naar een voor-foto van BloemBloem, puur om te kunnen zien wat het verschil is en de toegevoegde waarde van de behandelingen. Niet meer, niet minder.

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij er blij mee bent, BloemBloem. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken want ik kan me niet voorstellen dat het op die manier bedoeld is.

Ik heb ook weleens overwogen om mijn bovenlip iets te laten opvullen maar ik ben veel te bang dat het resultaat een totaal ander gezicht geeft en dat ik aan de gang blijf waardoor het einde zoek is.

Ik vind persoonlijk dat het je uitdrukking wat minder scherp maakt. Ik had soms best last van een wat bozere uitdrukking. Na lipfillers vind ik het wat zachter geworden. Hoezo ben je bang dat je bezig blijft? Door het effect in je gezicht of de “verslaving van fillers”?

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:14

Ahaa, op die manier. Nee je moet het bijhouden. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel je er in laat doen. Als het 4 ml is, is de kans groter dat de je lipvel (wat is het juiste woord :’) ) wat oprekt dan wanneer dit 1 of 1,5 ml is.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:57

Hangt littekenweefsel ook niet samen met de methode die gebruikt is van injecteren? Dit heeft mijn arts mij verteld tenminste.
Ik ga kijken of ik deze week een touche up kan doen. Anders wacht ik tot juni omdat ik in Spanje woon. Ik vind het altijd zo lastig te zien wanneer ik weer moet gaan. De laatste keer was in november. Maar ik gok dat ik eerlijk advies krijg van de arts. :)

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:02

hazel schreef:
Voor de dames met fillers in hun lippen, klopt het dat je lippen nu wat steviger zijn? Wat harder bedoel ik.

Nee klopt niet. Geen verschil.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:47

IsabelleN schreef:
Ja, op de foto's is ook geen verschil te zien. Sterker nog, vriendinnen wijzen soms de foto 'voor' aan als de beste ;(
De foto's ga ik niet op internet delen, maar ga er maar van uit dat er echt geen verschil te zien is. Ik heb wangen/marionetlijnen laten willen, en botox in kin werd aangeraden om e.e.a mooi te laten aansluiten. Die botox doe ik sowieso niet meer. Voelt rottig.

Ik ben uitgenodigd bij de arts die behandeld heeft. Straks willen ze extra gaan bijvullen, oei, pijnlijke zaak, vorige keer bijna flauw gevallen (stoel moest rap achterover, zo wit werd ik).
Dan maar liever wat geld terug denk ik nu.

Wat enorm naar voor je. Laat je het weten als het zover is? Ik snap ook niet dat er geen verdoving wordt gebruikt soms. Lijkt me voor een arts ook niet fijn werken als je patiënt steeds rillerig reageert.

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:34

Ik laat zo mijn lippen bijvullen. Heb er echt geen zin in }:0

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 15:37

michelle___ schreef:
Ik heb gister mijn lippen weer laten doen, en nu twijfel ik heel erg of ik niet wat bij mijn kin laat doen zodat het zijprofiel weer een beetje klopt. :=
Ben dit keer voor iets meer volume gegaan dan normaal.

Misschien nog een paar dagen wachten? Soms is het nog een tijdje wat gezwollen.

Ik ben vanochtend geweest, ik blijf het echt ellendig vinden. Ik heb ook een tijdje geleden gevraagd hier waarom sommige artsen geen verdoving gebruiken. Dit heb ik ook mijn arts gevraagd en volgens haar, is dit omdat sommige artsen beweren dat ze het minder goed kunnen zien zonder verdoving. Ik was hier al tijdje erg nieuwsgierig naar.

Tot nu toe voelen mijn lippen twee hotdoggies maar ben echt heel erg blij met hoe het eruit ziet <3

Nog een beetje beurs allemaal dus de echte vergelijkingsfoto laat nog even op zich wachten

Afbeelding
Na de eerste keer 1.5 ml volbella

Afbeelding
8 maanden later

Afbeelding
0.5 ml erbij

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:34

JackieLuca schreef:
Ik had wel de duurdere filler, maar ga de volgende keer toch opzoek naar een andere kliniek, iemand tips? Is alleen voor lipfillers

Wat is je budget? Vind mijn arts geweldig en erg aardig

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:14

Helaas, die van mij is 300 per 0,5. Maar er zijn vast genoeg andere.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie