Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
_lautje_ schreef:[ [url=m/faeOZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijke doek! Julia kon er ook heel fijn in met een Robins Hip Carry. Vond ze ook echt leuk en gezellig.
Met Sophie moet ik nog even oefenen met die knoop. Had m afgekeken van de tutorial van Lenny’s Lamb omdat ze deels voorknoopte wat mij ideaal leek voor naar de psz brengen ofzo. Kan ik thuis voorkknopen en dan daar Sophie er snel instoppen. Handiger dan sjouwen met maxi cosi.
Peppertree schreef:Wat een lijst, Yalou! Wel gaaf![]()
Ik heb mn ByKay ringsling, Yaro la Vita Autumn Rainbow en ergobaby draagzak te koop gezet. Hoop dat ik van de opbrengst een fijne ringsling kan kopen.
Heb er nu een gezien met baby alpaca. Klinkt heel fijn!
https://www.slingomama.nl/nl/yaro-ring- ... sling.html
Vanaf hoeveel kilo zijn babies ‘bigger’?
_lautje_ schreef:Hier met 6,5 maand net over van 62 boven naar 68
En 56 broekjes naar 62.
74 met 3 maanden is wel heel zeldzaam hoor. Meestal is dat rond de 6/7 maanden
Liselot schreef:Zijn hier mensen met ervaring met zogenaamde aquaslings?
Mijn oudste zwemt enorm graag en wij gaan dus vaak naar het zwembad (is een subtropische, dus lekker warm). Squish wil ik dus vanaf een week of 10/12 lekker mee gaan nemen.
Hoe zit het met comfort en warmte regulatie van de baby? Normaliter krijgen ze het snel koud in het zwembad (al dan niet in het water) en is een halfuurtje doorgaans meer dan zat. Maar kan je op deze manier een uur of 2 blijven?
Tink89 schreef:DiantaM schreef:Voor de draagzak en fiets gelden volgens mij andere normen. Voor de meeste houdingen op de rug moet hij inderdaad zelfstandig tot zit kunnen komen. Maar voor een fietszitje moet hij gewoon goed zelfstandig kunnen zitten.
Mijn fysiotherapeut is het daar ontzettend niet mee eens, die zegt dat kindjes écht pas op de fiets mee mogen als ze zelfstandig tot zit komen.