[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KB01

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:50

Hoi hoi, ik ben nieuw hier en enorm gek op make up! Wat zijn jullie favoriete producten? *\o/*

People will hate you, rate you, shake you, and break you. But how strong you stand is what makes you.

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:25

sanso schreef:
Is er misschien een Bokker in het zuiden die mij wilt helpen?
Hier komen super mooie looks voorbij maar eerlijk is eerlijk; ik bak er zelf niks van.
Geen verstand van producten, welke kleuren wel of juist niet, lijnen, vormen noem maar op. Ik heb geen idee waar te beginnen en loop hier al een aantal jaar tegenaan.

Ik hoef niet iedere dag full glam maar zou mijn lijntje eyeliner en mascara wel eens willen uitbreiden..

An knook op youtube is fijn om naar te kijken.

People will hate you, rate you, shake you, and break you. But how strong you stand is what makes you.

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:25

chimello schreef:
Hmm op Douglas Duitsland staan zoveel meer merken dus heb ik gisteren een Physicians Formula bronzer, IT Cosmetics foundation en een e.l.f. cosmetics wenkbrauw potlood gekocht :D En er is 15% korting op alles makeup. Beter dan die slechte deals van Douglas Nederland :+

Verzenden ze ook naar nederland?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie