[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:42

chimello schreef:
Mijn Festival palette van Juvia's is binnen en damn die rood is rood <3 :~

OOh echt? Misschien moet ik hem ook een keer gaan halen, zoek echt een rode oogschaduw die rood is :o

Insta: yl_aerial

xU_Blinghx

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:14

oh no, ik wil nog wel graag wat eyeshadows van CP <3
Hmmm misschien dat ik het bestel als vervroegd kerstcadeau. :+

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:09

Amandavd schreef:
Hebben jullie aanraders voor een goede kwastenset?

Zoeva heeft mooie sets

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 11:01

donnar schreef:
Iemand hier in het bezit van een (of meerdere) Tarte palette?

Ik heb er een antal die ik echt ontzettend graag zou willen hebben.

Waar hebben jullie die van jou vandaan gehaald? Ik kan nergens een site vinden in de EU..

Ik heb een mini palette van tarte. Hele goede kwaliteit <3

Ik heb toen gehaald in New York.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 11:04

Ik ben van de liquids van Kat von D. Geeft wel licht af maar blijft heel mooi zitten.
Liquid lingerie van nyx vind ik ook heel prettig. Blijven lang zitten en geven ook niet af. Drogen wel een beetje je lippen uit.

Heeft iemand hier wel eens de liquids van anastasia gebruikt? Ben benieuwd hoe die zijn.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 09:17

Hoi,

Weet iemand hoe ik oogschaduw kan desinfecteren? Ik heb onlangs een oogontsteking gehad en wil er niet weer een :+ Dus om zeker te weten dat alles goed is wil ik mijn meest gebruikte palette even schoonmaken.
Kwasten maak ik schoon met zeep.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:48

ik vind het nadeel van SPF dat ik het super erg op mijn huid voel 'liggen'. Is dat bij Coola en The Ordinary minder?
Ik ga er in iedere geval naar kijken

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:15

Ik vind de collectie ook vrij teleurstellend. Hoewel de kwasten wel echt awesome zijn.
Palette vind ik mwah, vond de Alice in wonderland toen gaver.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:51

Jellybeans schreef:
Hoi!

Ik ben nu in Amerika en wil graag wat make up en skin care meenemen! Heeft iemand echte aanraders?

:)

Kat von D eyeliner
Tarte heeft fijne oogschaduw palettes.

Verder zou ik eens kijken naar merken die hier niet te krijgen zijn.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:29

chimello schreef:
Ik zou naar Ulta en Riley Rose gaan!

Milk Makeup, Blackmoon Cosmetics zijn merken die ik graag wil maar nog niet hier verkocht worden. Melt volgens mij ook maar deels via Beauty Bay en dan zijn er veel van die drugstore dingen zoals de Milani concealer die je bij Target krijgt en nergens anders. Colourpop krijg je ook bij Ulta. Juvia's place ook.

Waarom KVD en Tarte als je dat hier ook kunt bestellen? :+
Ik zou zelf geen skincare kopen dat ik niet opnieuw ergens kan bestellen tbh. Maar als merken die we hier hebben daar goedkoper zijn zou ik zeker wel iets kopen :D

Morgen naar Aken, even langs de nieuwe Tarte display van Sephora en TK Maxx, vorige keer hadden ze Stila en Illumasqua daar maar niks dat ik zou gebruiken.

Kun je dat tegenwoordig hier bestellen? :+ Of moet dat via het buitenland komen?
Ik denk sowieso dat het in Amerika iets goedkoper is dan hier hoor. :+
Heb toendertijd ook Anastasia veel goedkoper kunnen halen dan hier in Nederland werd verkocht.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 17:36

Ik volgde de drama niet, maar kreeg zoveel filmpjes erover dat ik het maar ben gaan kijken.

Vind het allemaal maar een vaag verhaal.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:29

Ik heb een hele fijne gloss van Essence :wow: Had niet verwacht dat ik die fijn zou vinden. Ik ben sowieso geen fan van gloss maar deze is wel echt fijn. (hij gaat er ook wel snel vanaf) Ik zal als ik thuis ben eens kijken welke het is.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:32

Weet iemand of de samenwerking van ABH en Alyssa Edwards naar de Nederlandse schappen komt?

Ik moet het gewoon hebben <3

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:43

Memories schreef:
ABH x Alyssa Edwards is wel via de ABH UK site te bestellen voor de dames die een CC of Paypal hebben :) leveren ook altijd heel snel is mijn ervaring. Heb mijne al bijna een weekje in huis, zooooo mooi <3

Hoe is de oogschaduw zelf? Zelfde als voorgaande paletten? Heb zelf ABH MR liggen en ben er gek op <3 Maar Subculture had toendertijd wat mankementen. Weet niet hoe je het ervaart met ABH x Alyssa?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:21

Memories schreef:
Ja vind 'm hetzelfde als altijd! Wel wat kickback die ik altijd bij ABH palettes ervaar maar niet zo erg als bij subculture. Al vind ik die ook wel werkbaar hoor, maar is wat meer voorzichtigheid bij nodig. En die kickback beschouw ik ook niet als iets slechts. Denk dat als je MR qua kwaliteit fijn vind dat je met deze ook prima overweg kan. Als je van de kleurtjes houd :D

Wat swatches op m'n veel te droge hand := Zonder basis eronder. Even kijken of ik een lookje ermee bij elkaar kan prutsen vandaag. Wilde ik gisteren al doen maar had nog een afspraak met studiebegeleider dus om dan met zo'n regenboog aan te komen zetten :') Maar toen al wel H.O.E. en Inspire gebruikt voor een heel basic lookje en daar was ik al dik tevreden over.
[ [url=m/QRTMAG.jpg]Afbeelding[/url] ]

OOh prachtig <3 Ik moet hem hebben! :~ :~

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:54

Pluisje1998 schreef:
Hmm, ik zit te twijfelen om even gebruik te maken van die pinksteractie van ICIParis, die 30% korting op oogschaduw palletten enzo. Ik wil graag een ABH palette proberen, maar ik twijgel tussen de Soft Glam of Modern Rennaisance. Ik heb nu thuis de Naked 2 en de Cherry, en blijf het liefste een beetje neutraal. Welke zouden jullie aanraden?

Denk dat geen van tweeën echt iets toevoegt aan wat je nu al hebt :+
Ik zelf ben gek op de MR <3

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 20:57

Nice!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:42

Ik heb nu een zonnebrand van de etos eigen merk. werkt prima, laat alleen een behoorlijke witte waas achter :(

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:08

Cer schreef:
Hallo :)
Ik meld me ook :j Heb net als Yvetjes het topic een beetje sprongsgewijs door zitten nemen. Gevonden omdat ik ervaring met Morphe zocht, en kwam toen (alweer :') op bokt uit ..
Ik ontvang strakjes mn eerste palette van Morphe, besteld omdat ik op zoek was naar een goede gepigmenteerde blauw/groen mix.. Dus ik ben heel benieuwd. Ook de kwasten maar erbij gedaan (want toch bezig) :D .

Bestelt via The Make Up Box, die op dit moment offline is (superhandig) :') Dus ik hoop dat het goed aankomt :D

Ik ga nog eens even verder lezen met jullie ervaringen met eye primers, ik heb nog niet echt een superprimer kunnen ontdekken.

Oh, en qua settingsprays, ik heb nu de Mac, maar ik vind m te druppelig.. Wat is jullie ervaring met een goed vernevelende settingspray? (dat ben ik tussen de berichtjes nog niet zo tegengekomen geloof ik :) )

welkom!

Meeste mensen vinden de spray van Urban decay heel prettig. Ik zelf gebruik er eentje van Kiko die wel ok is. Helemaal voor de prijs.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 21:42

Ik heb al laatst alles al uitgezocht en weggegeven. Dus helaas niks voor je.

Qua nudes heb ik nu genoeg en qua kleurtjes ook. Enigste welke ik misschien toch noh wil hebben is alyssa edwards × abh <3