Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
157 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
442 (67%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
25 (3%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
4 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
23 (3%)

Totaal aantal stemmen: 651

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 11:56

Heb 12 april fillers gehad in mijn gezicht a 1000 euro bij Dermaclinic.
Zag zelf al geen verschil, maar goed, ff afwachten maar. Niemand zag verschil, nu nog niet. De controle assistente zag ook weinig verschil. En een collega zegt bijna iedere week 'gaat het wel goed, je ziet zo moe'. :(
Mailtje gestuurd, nu mag ik terugkomen bij arts. Baal er wel van. Hoop geld kwijt en geen resultaat. Vond het trouwens onwijs pijn doen met die canule, maar misschien ben ik een watje.

Iemand ervaringen met fillers (Radiesse) die weinig doen/snel verdwijnen?

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:06

Ja, op de foto's is ook geen verschil te zien. Sterker nog, vriendinnen wijzen soms de foto 'voor' aan als de beste ;(
De foto's ga ik niet op internet delen, maar ga er maar van uit dat er echt geen verschil te zien is. Ik heb wangen/marionetlijnen laten willen, en botox in kin werd aangeraden om e.e.a mooi te laten aansluiten. Die botox doe ik sowieso niet meer. Voelt rottig.

Ik ben uitgenodigd bij de arts die behandeld heeft. Straks willen ze extra gaan bijvullen, oei, pijnlijke zaak, vorige keer bijna flauw gevallen (stoel moest rap achterover, zo wit werd ik).
Dan maar liever wat geld terug denk ik nu.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:03

Blij met jullie reacties. Het was mijn eerste keer, en dan weet je niet zo goed hoe-en-wat. Ik ga nu wel wat zelfverzekerder naar de afspraak :)
Listiglistje, die verdoving wil ik ook mocht het weer zover komen. Ze zeiden wel dat in de filler zelf verdoving zat, maar toen dat eindelijk werkte lag ik al bijna in katzwijm, haha....! Die botox prikjes stelden niks voor, die filler was echt brrrrr.....

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:34

Ja, ik zal het laten weten als ik weer geweest ben, ik heb volgende week vrijdag eind van de middag een afspraak. Zoooo geen zin in :( , maar ja, 1000 vind ik veel geld dus toch even bespreken daar.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:28

Charaz, wat is dat? Een filler of botox?

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:22

In Groningen zit Dermaclinic. De arts daar is tevens voorzitter van de Ned. Ver. van artsen cosmetische chirurgie. Je bent dus in veilige handen.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:34

Nou, ik ben terug geweest naar arts die mij half april fillers gaf en waarvan ik dus nu nauwelijks meer iets zie. Eerst natuurlijk het verwachte antwoord 'ja maar ik zie het wel, u went eraan bla-bla'. Toen foto's erbij voor/na, en de opmerking die de assisente maakte dat ze eigenlijk ook geen verschil zag.

Uiteindelijk is het netjes opgelost, er is kosteloos 1,5 ml filler bijgespoten. Nu helemaal happy, dit is het resultaat dat ik voor ogen had. Kwestie van elk half jaar netjes laten bijwerken en dan hoop ik het zo te houden :D
Voordeel dat ik (nog) steeds heel slank ben, nadeel dat je gezicht dan veel sneller 'tekent' >;)

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:06

Idd heel fijn. Foto's op internet daar doe ik niet aan... ;)

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:57

Bij meerdere klinieken is dit mogelijk. Ik weet niet precies wat je onder 'commercieel' verstaat, ze verdienen allemaal hun geld aan ons he....
Mijn ervaring is dat ze daar niks opdringen en eerlijke voorlichting geven. Ze zijn wel wat prijziger dan de prijsvechters, maar voor erkende en goed geschoolde artsen heb ik dat er graag voor over.

IsabelleN

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:09

Hier ook pigmentvlekken (tja.... ouderdom), hoelang ben je 'niet toonbaar' na zo'n behandeling?

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:47

En tegen hoofdpijn wordt botox ook ingezet. Sommige mensen spannen onbewust gelaats/nekspieren te sterk aan wat hoofdpijn veroorzaakt. Ook overmatige transpiratie kan met botox opgelost worden.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:31

Oh Swah, dat valt inderdaad reuze mee! Ik had visioenen van minstens een week achter op het erf te moeten vertoeven :+

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 14:07

Doet echt geniepig zeer die fillers he Suzanne... :( Vooral naast mondhoeken enzo, brrrrrr. Botox stelt niks voor vond ik. Maar ja, als het resultaat dan maandenlang mooi is, is het die paar akelige minuten wel waard :+

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 16:11

:(:)
Ik ging eerste keer van stress bijna van stokje, maar inmiddels wel voor 2e keer geweest :D
Wacht een weekje en kijk naar het resultaat!

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:15

Helaas had ik ook wat blauwe plekjes, eentje nogal prominent naast mijn mond. Daar heb ik een 'ongelukje' leugentje aan opgehangen, wil het fillerverhaal niet overal delen :o
Hier idd na 6 weken nog iets laten bijwerken, nu helemaal tevreden. Daarna is het een kwestie van bijhouden.
Hopelijk trekt het beurse gevoel snel weg en kun je het blauwe maskeren.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:52

Ik had neus/lippenplooi laten doen, en rond de mondhoeken. Echt niemand die het zag, ook mijn altijd kritische kids niet, zag het zelf ook niet trouwens. Heb het na 8 weken nog wat laten bijvullen (auw...) en nu ben ik zelf tevreden (rest ziet het nog niet, haha). Ik kreeg vaak de opmerking dat ik 'minder hard moet werken, je ziet vermoeid'. Ik ben nogal tenger en 'teken' snel, daar was ik zat van. Ik hoef niet jonger te lijken.

Is de traangoot ook zo pijnlijk Suzanne? Zo klinkt het namelijk wel :+
Misschien nog iets bij laten vullen tot je tevreden bent als de zwelling weg is?

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 17:22

Ziet er idd veel jonger uit... mooi!

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 11:48

Best wel balen dat niemand het zag als er toch voor behoorlijk wat euri's iets gedaan is. Het moet niet onnatuurlijk worden, maar ik vond het best raar dat echt niemand iets opviel

Gelukkig dat je weer kunt lachen en eten, jemig, dat klinkt als best heftige napijn die je gehad hebt!

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 09:20

Hier ook na fillers met canule (getsie wat een pijnlijk gevoel!) 2 kleine blauwe plekjes gehad, 1 naast mondhoek en eentje aan kaakrand. Weggesmeerd met foundation en toen iemand er toch naar vroeg maar een klein smoesje bedacht :o Ik ga meestal op vrijdag zodat het weekend nog een beetje tijd geeft voor ik aan het werk ga.

Popstra, die neuslippenplooi vond ik ook tegenvallen. Is na een maand nog een beetje bijgevuld en nu ben ik helemaal tevreden. Geen mensen die steeds vragen "ben je moe?"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie