Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:37

TS weet denk ik zelf heel goed dat het niet bepaald juist was wat ze deed. Dus ik ga mijn mening even voor mij houden. Ik hoop echter dat je afdelingshoofd eerlijk tegen zijn vriendin gaat zijn... :\

Verder kan je zo kort erna niet weten of je zwanger bent. Ik hoop voor je dat de test negatief gaat zijn. :j
Laatst bijgewerkt door emilyslaluna op 14-07-19 17:47, in het totaal 2 keer bewerkt

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:59

De titel van het topic is inmiddels veranderd van de trend 'van me afschrijven' naar 'laat maar, ik weet al dat ik stom ben geweest'. TS ik denk dat je misschien spijt hebt van het posten. Ik zou in dat geval aan een mod vragen of het topic op slot kan, ook voor het geval dat iemand het leest en herkent. Normaal mogen topics niet zomaar op slot en moet je van tevoren zeker nadenken over de gevolgen, maar ik denk dat een mod dit topic wel op slot zou willen zetten.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:35

Het is zeker niet leuk om de reacties te lezen. Zoals ik al in mijn eerste bericht zei, je weet zelf al dat het niet slim was. Dat hoeft niemand je nog meer in te stampen. Ik denk dat je het achteraf ook niet zo gewild had. We kunnen allemaal onze mening hier typen maar waarschijnlijk denk je er precies hetzelfde over en dus heeft het geen zin om er verder over door te gaan.

Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, dat maakt de situatie iets gemakkelijker op te lossen :(:)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten