Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:56

Oei, dat zijn wel veel momentjes niet gemoeten haden.
Ik zou zeker testen want ik ben ook gewoon zwanger geworden kort nadat ik met de pil gestopt was (wel bewust maar schrikbarend snel). De menstruatie hoeft dan nog niets te betekenen omdat het ritme nog niet klopt.
Die potentiele zwangerschap is op dit moment makkelijk wat aan te doen dan de situatie zelf. Wat is nu het plan met je afdelingshoofd? Een relatie? Stoppen? Andere afdeling?

Sizzle

Re: Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:49

Ik ben ook wel echt benieuwd hoe je hierna verder gaat. Of weet je dat nog niet? Hebben jullie nog een gesprek gehad erna?
Is er sprake van verliefdheid of blijft hij bij zijn vriendin?
Ongeacht of het handig was of niet, het is een heke hoop wat op je afkomt waarschijnlijk.

Sizzle

Re: Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:55

Zelfs als de werking minder is zou ik die toch nog even halen hoor. Een abortus is vervelender en dan verklein je in iedergeval de kans daarop.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten