ziekenhuisopname en daarna

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:27

mariekeoo schreef:
gomir schreef:
Is er al een echo van de nieren gemaakt?

Hoe hoog zijn de trombocyten? Na een infectie komt reactieve trombocytose (te hoge trombocyten) heel veel voor, op de IC zie ik bij mensen die in de herstelfase zijn heel regelmatig waardes tussen 600 en 800 x 10E9.

Sterkte trouwens en hopelijk ben je weer snel van de ellende af!

ja echo is bij opname gemaakt. gelukkig geen hydrofrenose oid. Gelukkig maar. Trombocyten waren idd 618. Dacht inderdaad aan reactieve trombocyten. Maar ook omdat de urinekweek wederom weer vies was met een e.coli. Maar in de voorgeschiedenis heb ik ook homozygote factor v leiden en proteïne c difficientie. Allemaal niet heel positief voor de bloedstolling. Dus dan maak je je al snel zorgen bij een verhoogd aantal trombocyten. Zeker omdat ik door het ziek zijn niet heel actief ben op het moment. Trombose erboven op heb ik niet zo zin in. En omdat ik nog steeds flinke pijn in de li flank heb (lees ik slik pcm, naproxen en oxycodon voor de pijn) dacht de huisarts misschien ook nog aan een nierinfarctje. Was niet verkeerd als ze me eens door de CT scan gooiden.

Tijd terug heb ik oxycodon gekregen maar moest stoppen met de naproxen. Dit vanwege de combinatie en bekend met maagproblemen. Zou jij hierdoor misschien de pijn van kunnen hebben?

Wens je iig beterschap!

Daphne van Corrany
16-5-1990 23-11-2015

Appenzeller Lucca
15-01-2010

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie