Bij welke apotheek sta ik ingeschreven?

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:33

Als je geen medicatie hebt/gebruikt hoef je toch ook geen uitdraai te hebben :?

Je staat gewoon in het systeem van de apotheek waar je altijd je medicijnen haalt. Daar kan je ook de uitdraai halen.

Als je toestemming hebt gegeven aan de apotheek om tussen apotheken je gegevens uit te wisselen kan je het bij elke apotheek halen.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:14

Fendi schreef:
verootjoo schreef:
Als je geen medicatie hebt/gebruikt hoef je toch ook geen uitdraai te hebben :?

Je staat gewoon in het systeem van de apotheek waar je altijd je medicijnen haalt. Daar kan je ook de uitdraai halen.

Als je toestemming hebt gegeven aan de apotheek om tussen apotheken je gegevens uit te wisselen kan je het bij elke apotheek halen.

Er staat nergens dat ik geen medicatie gebruik en het dik gedrukte had ik zelf ook wel bedacht als dat het geval zou zijn.

In ieder geval bedankt voor je bijdrage, maar ik had mijn antwoord al gekregen van Liselot. Ik bel morgen naar de dokter.

Maar als je medicatie gebruikt heb je dat toch ergens gehaald en is dat toch gewoon jouw apotheek :?

Hoe moet je dokter nou weten waar jij z’n recepten ophaalt?

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:28

genja schreef:
P.

Maar als je medicatie gebruikt heb je dat toch ergens gehaald en is dat toch gewoon jouw apotheek :?

Hoe moet je dokter nou weten waar jij z’n recepten ophaalt?[/quote]

Meeste huisartsen sturen tegenwoordig de recepten electronisch door dus dat weten ze wel.
Maar vindt het ook een bijzondere vraag als he een uitdraai wilt ga ik ervan uit dat je regelmatig medicatie gebruikt en dan weet je toch ook waar je ze ophaalt?
Weet niet of je ooit toestemming hebt gegeven voor het landelijk schadelijk systeem ?
Dan kan je het bij iedere apotheek doen maar eigen apotheek is beste evt allergieën komen meestal niet mee met het lsp[/quote]

Ja dat doen ze hier ook maar dan vragen ze altijd naar welke apotheek ze het moeten sturen. Dus heb je zelf de keuze.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:11

Fendi schreef:
Anna79 schreef:
Nou, wat een reacties. Does lief! Domme vragen bestaan niet. TS is er misschien niet zo in thuis, misschien is het lang geleden dat ze medicijnen besteld heeft,of is ze verhuisd, wie weet. Ik bestel elke drie maanden medicatie, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Dank je wel! Er is natuurlijk een reden waarom ik dit niet (meer) weet, maar ik vind het niet nodig om deze op een openbaar forum te delen. Maar ik merk dat de nieuwsgierigheid van sommige Bokkers te groot is om deze keuze te respecteren.

Hee, maak dan geen topic en zoek het lekker zelf uit :+
Je schrijft een supervaag verhaal en vind het daarna raar dat niemand je snapt. :?

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie