ScarOfWars schreef:DideH schreef:
Heb even bij lijstjes gespiekt wat je doel isWat is je lengte dan dat je moeder zich zorgen maakt?
En je doet het voor jezelf toch?
Hier hebben aan begin mensen ook gezegd van; "je hebt niets om je voor te schamen, waarom zou je af gaan vallen". Maar dan reageer ik met dat ik het voor mezelf doe en dat ik me toch veel fijner voel met wat kilootjes minder.
Ik ben 1.70 en het meeste vet zit bij mijn dijen (die zijn nog steeds redelijk dik).
Ja klopt, is ook zo! Mam en pap vinden het ook super knap dat ik het zo 'goed' doe.
Maar ja, ik merk wel nu dat ik aan het afvallen ben, dat ik mijzelf steeds meer ben gaan waarderen, ik vind bepaalde dingen nu wel mooi aan mijzelf.
Met die lengte is 65kg toch dikke prima?
Precies wat je zegt! Dan kunnen mensen wel zeggen: "je hoeft niet af te vallen, je bent mooi zoals je bent", maar als je dan in de spiegel kijkt en jezelf niet mooi vindt, dan schiet het ook niet op. Ontweek de spiegel eerst ook een beetje omdat ik inmiddels een beetje begon te walgen van bepaalde delen van mezelf. Maar nu kijk ik tenminste weer tevreden naar mijn spiegelbeeld!
Blijkbaar uit zich dat ook in mijn hele doen en laten, want er zijn nu ook mensen die zeggen: "Joh, ik wil even zeggen dat je er goed uit ziet, je straalt helemaal!"