[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:30

Hmm okee dit brengt mij weer aan het twijfelen :P
Ik wil graag een palette wat echt goed pigment heeft en fijn aanbrengt. Ik heb ook naar de Anastasia paletten gekeken alleen ik weet gewoon dat ik veel kleuren daarvan niet ga gebruiken en dat vind ik zonde.

Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag :D Ik neig zelf vooral naar de brons en bruin tinten. Tot nu toe vind ik Naked 2 toch wel een erg mooi palette maar ben nog zoekende.

JM :#

Shaggy09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:14

Jaa ik heb die ook al heel de tijd op het oog Nancy :) Vind in ook erg mooi

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 13:31

Ik houd meer van warme kleuren :)
Ik heb ook nog even naar Naked 1 gekeken en vind die denk nog aantrekkelijker dan de Naked 2 :P

Maar als ik dat palette van Anastasia zie word ik gewoon blij :') Zo ontzettend mooi ook de vormgeving.

Ik heb naar Mophe gekeken en vind die erg leuk geprijsd alleen weet niet of deze in kwaliteit vergelijkbaar is met UD of ABH? Want ik investeer nu liever 1 keer in een goed palette die het geld waard is dan dat ik weer voor goedkopere varianten ga die ik uiteindelijk niet veel gebruik.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:28

Morphe trekt me ook niet zo.. Ik weet niet, het zijn zoveel kleuren ook ofzo :o

Is ABH ook in een Douglas/Hudson's Bay oid te koop? Dan kan ik even in het echt kijken dat vind ik toch fijner (en leuker!)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:05

Shizzel schreef:
ABH hebben ze in de ICI en Hudson Bay in de wjnkels. Ik vind m’n Soft Glam geweldig. :)

DS, staat je prachtig die highlight!

Okay :j Beide zitten hier in de stad dus ik ga binnenkort even een kijkje nemen :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 23:26

Hihi wow drunksheep :P That's a lot. Ik vind skincare ook super leuk en interessant, maar merk dat ik in de praktijk toch het altijd fijn vind om snel klaar te zijn savonds.
Ik maak mijn gezicht nat met lauwwarm water en veeg met een watje met tonic al een deel van mijn make up er af. Daarna masseer ik met de Kiehls Midnight Recovery cleansing oil de rest van de make up er af. Dan met een lauwwarm uitgeknepen washandje de troep van mijn gezicht vegen en daarna doe ik vaak nog een watje met water over mijn gezicht halen om te zien of echt alle make up er vanaf is. (Op een wit watje zie je alles)

Daarna doe ik van Kiehls de Midnight Recovery Concentrate serum aanbrengen en inmasseren en soms bij vermoeide ogen doe ik wat oogcreme op.

Hier doe ik zo'n dikke 5 minuten over maar vind dat altijd al zo lang duren :=

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 13:28

Ik krijg mijn oogschaduw niet mooi geblend, althans niet zoals op de YouTube filmpjes :P weet iemand waar dat aan ligt? Ik gebruik eyeshadow primer en oogschaduw van UD alleen wel gewoon kwasten uit zo'n aliexpress kwasten set.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 23:57

Sheehan schreef:
Waarschijnlijk aan je kwasten dan of de manier hoe je je kwast vasthoud. Als je op zoek bent naar iets low-budget kan ik je de kwasten van Real Techniques aanraden :D

Ja vasthouden lukt naar mijn idee wel.

Ook iemand hier ervaring met de ecotools kwasten voor de ogen?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:39

Ik vind Zoeva toch wel heel duur := Ik wil er best iets meer aan uitgeven want ik wil graag goed spul maar die bedragen gaan me iets te ver :Y)

Iets goedkoper alternatief is er toch wel? :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:52

Even los van de lelijke eyeliner, het ziet er bij mij eerder zoals rechts uit dan zoals links. Vooral boven de crease krijg ik het nooit zo mooi geblend naar mijn idee.

Afbeelding

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:03

Is de Naked 1 slechter van kwaliteit dan die daarna komen? Of lijkt dat maar zo? :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:50

Wauw prachtige looks komen er hier voorbij! <3

Ik wil weer een nieuw oogschaduw palet dus als iemand tips heeft zijn die welkom! :D Ik gebruik vooral bruin en aarde tinten, gebruik nu vooral de naked heat maar die kleuren zijn eigenlijk nog iets te warm en rood. Ik heb liever iets meer everyday kleuren.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:44

Ooh ik ben heel benieuwd naar The Ordinary! :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 16:06

Ik ga binnenkort een weekendje Dublin om een vriendin op te zoeken. Zijn er nog tips qua merken of producten die de moeite waard zijn? (en die hier niet te koop zijn uiteraard :P)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:35

Ik heb Estee Lauder Double Wear die heeft ook een hele fijne, gele ondertoon.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 02:24

Ik vind fixing spray zeker zijn werk doen. Qua makeup bijwerken doe ik alleen af en toe bijpoederen of een laagje lippenstift en dat gaat prima. :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 15:50

Maar wanneer is het dan zodanig erg dat je huidkanker kan krijgen? Want roodharigen verbranden idd sneller, net zoals de meeste zeer lichte blondines. Hebben die dan ook sneller kans op huidkanker dan iemand die minder vaak verbrand?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 11:47

yvetjes schreef:
yvetjes schreef:
Wie kan me (via PB om het topic niet te vervuilen) advies geven waar ik het beste een 1-on-1 kan volgen?

Heeft iemand nog een suggestie voor een make up workshop voor me?

Micky Jooren in Tilburg doet zowel opleidingen als workshops in make-up/haar/grimeren :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 19:06

Ik vind het honey palette wel erg leuk moet ik zeggen. Maar ik merk gewoon dat als ik een wat uitbundiger palette koop met wat apartere kleuren ik het gewoon nauwelijks gebruik.
En in dat honey palette zitten toch best wat everyday tinten vind ik.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 19:53

Als er hier trouwens dames zijn die paletten hebben liggen die ze niet meer gebruiken en voor een zacht prijsje weg willen doen, stuur me een pbtje :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:15

Oeh ik ben heel benieuwd naar die UD Honey.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 14:20

Ik heb de Zoeva Matte en vind die ook prima, wel echt voor de matte oogschaduw. Glitters en glans pakken niet mooi, dus schaf binnenkort ook de andere versie aan denk ik. :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:26

Wat gebruiken jullie als gewone primer?
Ik gebruik nu al een tijdje de etos pore refining maar ik ga daar zo ontzettend van glanzen, heb al verschillende gehad maar wil denk toch naar de duurdere kijken. Drogisterijmerken heb ik bijna allemaal wel geprobeerd maar tot nu toe niet echt heel geschikt voor mijn huid naar mijn idee.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 17:39

Matheno schreef:
Shaggy09 schreef:
Wat gebruiken jullie als gewone primer?
Ik gebruik nu al een tijdje de etos pore refining maar ik ga daar zo ontzettend van glanzen, heb al verschillende gehad maar wil denk toch naar de duurdere kijken. Drogisterijmerken heb ik bijna allemaal wel geprobeerd maar tot nu toe niet echt heel geschikt voor mijn huid naar mijn idee.

Ik gebruik de matte primer van Revolution, Estee lauder double wear foundation, gecombineerd met de matte setting spray van Revolution. Dat houdt me redelijk mat over de dag heen, zelfs met mijn super vette huid.

Ik gebruik ook Estee lauder double wear en heb een olie achtige huid, dus wellicht is dat ook een goede combi voor mij :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 15:33

Nee nog niet! Primer is nog niet op, wel bijna dus zal binnenkort de etos eens induiken.