Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

jansje73

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:55

Wat fijn dat je man weer is opgeknapt, mooie foto van jullie kamer die ziet er mooi en opgeruimd uit hoor. Ik was ook even kwijt dat jullie nog een huis moesten verkopen, mooi om te lezen dat het huis onder voorbehoud is verkocht. Wel een werk zeg om een huis leeg te halen daar zit heel veel werk in.

Weer een dikke knuffels van ons en heel veel sterkte! :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:27

Jeetje hier word ik toch echt even stil van. Jullie zijn echte vechters. En ongelooflijk sterk , al vanaf het begin. Heel veel dikke knuffels . :(:) :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 21:21

Lieve Angelique, tranen schieten bij mij echt in mijn ogen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. :(:) :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:42

Lieve Angelique en Ukkepuk,

Gecondoleerd en heel veel sterkte met het grote verlies van je man en papa van Ukkepuk. Wat hebben jullie ervoor gevochten, wat waren jullie sterk met z'n allen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 07:52

Lieve Angelique en Ukkepuk,

elke dag denk ik aan jullie en mijn gedachten blijven bij jullie. Heel veel sterkte! :(:) Y;(

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 06:54

Lieve Angelique, heel veel dikke knuffels van mij. :(:) :(:) :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:03

Lieve Angelique en Ukkepuk, we wensen jullie een fijne midweek allemaal. Ik denk zoveel aan jullie hoor. Prachtige foto's en vooral emotioneel, krijg de tranen in mijn ogen. Jullie krijgen van mij heel veel :(:) :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 06:54

Wauw wat hebben jullie mooi weer! Wat een leuke foto van Ukkepuk en zijn bellenblaas. Wat een heerlijk manneke is Ukkepuk en natuurlijk zijn lachbekkie !

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 07:16

Lieve Angelique , wat gaat de tijd hard. Alweer 8 weken geleden, ik denk nog zo vaak aan jullie beide en lees hier op Bokt en FB al de lieve berichten die jij krijgt en reageer natuurlijk zelf ook nog en ik geef je nog steeds dikke knuffels aan jullie en dat zal ik ook blijven doen :(:) :(:) :(:) .

Ik weet hoe het voelt om een dierbare te verliezen, al zijn dat bij mij goede vrienden. Het gemis en ongeloof dat ze er niet meer is niet te bevatten.

Ik ben benieuwd hoe Ukkepuk reageert op de kitten, welke kleur hebben ze? Is er ook een lapjes kat bij ?

Elke keer als jij schrijft is het zo prachtig mooi geschreven en de foto's van Ukkepuk met de pot van papa daar kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 07:04

Weer zit ik met een brok in mijn keel en traantjes in mijn ogen. Wat schrijf jij het weer mooi. Ook ik denk nog steeds aan jullie beide. :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:16

Hier ook kippenvel en weer mooi geschreven. Krijg nog steeds een brok in mijn keel. :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 07:53

<3 <3 <3 Wat een droppie en foto2 . <3 <3 <3

Ukkepuk en de pup zijn al zo te zien al dikke vriendjes en daar gaat hij heel veel steun en leifde van hebben. ( ook jij hoor)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 06:54

Je krijgt van mij weer een dikke knuffel. :(:) . Wat ben jij een sterke vrouw, wat schrijf jij het weer zo mooi op. Dat raakt mij nog altijd.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 08:11

Lieve Angelique, wat zijn het mooie foto's van jullie en hebben jullie een scheet van een hond. Zo lief dat die kijkt volgens mij hebben jullie daar heel veel steun van. Ik denk ook nog zo vaak aan jullie en vraag me ook zo vaak af hoe het met jullie gaat. Op FB volg ik jou ook en lees keer op keer weer van de prachtige verhalen die jij daar op schrijft, telkens raak me dat nog steeds en krijg ik weer tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Wat kan jij zo mooi schrijven, ga daar mee door.

Wat goed dat je naar de EMDR therapie gaat. Mijn oudste zoon heeft dat ook gehad die had een extreme ballonnen angst dat was zo erg dat Tim als die een ballon zag panisch werd en we konden omdraaien en weer naar huis terug keren. Ik moest een mooi verhaaltje over hem schrijven hoe hij aan zijn ballonnen angst was gekomen en de therapeute maakte daar weer een mooie verhaal van en als Tim daar was las zij het aan hem voor. ( mijn zoon heeft een beperking en adhd)

Jullie hebben nog lekker 2 weken vakantie en volgens mij gaan jullie nog veel leuke dingen samen doen . Ik ben ook benieuwd hoe Declan het gaat doen als hij naar school gaat.

Hier in het zuiden moeten de kinderen maandag weer naar school toe ,ook onze vakantie is voorbij gevlogen. Mijn beide jongens ( 17 en 6) gaan beide naar een nieuwe school. We zijn op de laatste schooldag verhuisd naar een andere dorp , de verhuizing van nood gedrongen en we zijn onze vakantie goed door gekomen. Ik ben ook benieuw hoe mijn jongste zoon Bas het gaat doen op zijn nieuwe school en met zijn nieuwe klas, dit jaar blijft hij voor het eerst over tussen de middag. Dat zal voor mij ook wennen zijn.

Dikke knuffel van mij :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 06:32

Wat een prachtige steen en wat hebben jullie zijn graf prachtig mooi gemaakt. Hoe gaat het nu met jullie en hoe gaat het met je therapie?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 08:25

Hier ook van mij heel veel dikke knuffels :(:) :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:54

Wat fijn dat Ukkepuk het geweldig doet op school, lekker toch dat hij veel praat! En ja rust voor jezelf is ook fijn.

Wauw wat is puppekind groot en knap geworden zeg , wat een lief hoofdje en hoe die kijkt! Daar smeld je toch van weg! <3 . En ik blijf het zeggen Puppekind geeft jullien heel veel steun en liefde die jullie beide nodig hebben.

Wat knap dat je toch voor een week op vakantie gaat met vrienden. Geniet van je vakantie lieve Ang!

Dikke knuffel :(:) :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:12

Wat fijn dat je heb genoten van de vakantie. Vrijwilligerswerk is fijn om te doen. Ik heb het ook gedaan bij een verzorgingstehuis voor ouderen, helaas ben ik verhuisd en het is echt te ver om daar weer terug te gaan werken.

Veel plezier met de vakantie van Ukkepuk, jullie gaan vast en zeker leuke dingen. Van mijn zoontjes zit de vakantie er weer op en mogen dinsdag weer beginnen op school. Ze hebben maandag een studie dag op de scholen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 07:43

Wat fijn om weer wat van je te horen, denk nog zo vaak aan je ! Hopelijk komt er iets uit over je slaaponderzoek en kunnen ze je wel mee helpen, ik ga heel hard voor je duimen op 29 november.

Over je structuur te krijgen staat hierboven mooi beschreven, weet niet of je een white-board en dat je daar de dagen van de week op schrijven en wat je moet doen per dag, per week. Dat kan ook nog eens helpen.