[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

MyWishMax

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 18:32

Wauw, heel mooi! Dat zou ik ook willen kunnen zo :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 10:28

Hebben jullie een tip voor een lipproduct? En dan geen lipstick oid, maar juist om ze minder droog te maken. Ik heb bizar droge lippen, ze bartsen regelmatig (tot bloedens toe) en zitten echt velletjes. Scrubben werkt daar niet voor en tot nu toe heb ik nog geen balsem of olie gevonden die fijn werkt. Of ik moet meerdere keren per dag/uur smeren of het doet gewoon niks.

Ik kan dus vrij weinig lipsticks of liquid lips op, omdat je de velletjes enorm ziet en ik ze niet nog verder wil uitdrogen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:16

Ik heb zelfs al lippenbalsem van 25 euro geprobeerd _O- Maar dank jullie wel, ik ga eens kijken!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:06

Morphe kan je ook gewoon bestellen hier in NL. :j Volgens mij horen wij gewoon bij de landen waarnaar verzonden wordt. En dan boven de 35 euro gratis verzending.

Waikiki schreef:
Ik gebruik altijd dit merel: https://lucaspapaw.com.au/the-ingredients/
Het is helaas alleen hier te verkrijgen. Dus mocht je op een dag het willen proberen kan ik het altijd versturen! Het is gemaakt van de Paw Paw plant, als ik het op mijn lippen smeer heb ik het de rest vd dag niet meer nodig. Ow en extra water drinken kan -soms- ook wel eens helpen! :)

Ik heb wel dokter Paw oid gezien die ik hier kon bestellen. Maar ik stuur je een berichtje als ik het wil proberen :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:14

Geen idee Cer. Ik heb er nog niet besteld, alleen naar gekeken en opgeslagen dat ze dus gewoon een EU website hebben, waardoor de prijzen in euro's zijn, je met Klarna achteraf kan betalen en gratis verzenden boven de 35 euro haha. Geen idee hoe het verder werkt.

Amanda, ik gebruik ook niks. Wel geprobeerd, maar mijn haar is te zwaar voor een hoop leuke dingen. Zelfs bij de kapster lukt het niet altijd, dus dan gebruik ik liever niks. Het werd wel beter met producten, maar ik vond het zelf te veel gedoe voor de korte tijd dat het bleef zitten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:18

Haha Cer, die van Shane wil ik stiekem ook graag. Bij de swatches kwamen echt heel veel kleuren voorbij die ik graag zou willen hebben. Ook wel aantal waar ik niks mee kan, maar goed. Ik vind de spiegel en make up tasjes ook geweldig, voor zover je die al kunt zien.

Ik gooi qua merken alles door elkaar. Dure foundation, goedkoop poeder, nog goedkopere consealer, of juist goedkope foundation en concealer en dan dure poeders. :+ Alles wat werkt door elkaar dus. Eerlijk gezegd heb ik volgens mij niet eens een concealer en foundation van hetzelfde merk?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 11:35

Ik vind die witte juist wel weer leuk, die paarse niet en de hele warme richting oranje ook niet. Vooral omdat die laatste mij niet staat. Maar die glitters :+:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 09:44

Ik dacht dat het alleen via de JS officiele website en via morphe geleverd ging worden? Beautybay bestel ik regelmatig, is gewoon goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:21

Beautybay wel toch? Daar merk je niet eens aan dat het vanuit buitenland komt. Ja, het duurt een paar dagen, maar achteraf betalen en gratis verzending.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 08:03

Gaaf!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:16

Oeh, wat heb je allemaal drunksheep?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 14:32

Ik ook, Cer _O- ik kreeg ook de mail van die goodiebag trouwens. Ik twijfel nog, heb ook kwasten nodig haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:33

Misschien heeft Colourpop wat? Die hebben wel blauw, maar groen weet ik niet zeker.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:45

Ik heb op YT iemand gezien die de blauwe gebruikte, die lijkt heel fel, maar valt minder op op wimpers.