Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
bigone schreef:Poot strak houden, zal wel personeelstekort zijn door vakanties.
mariekeoo schreef:genja schreef:Als de arts vindt dat je mag gaan vraag dan of Je uit Voorzorg een kuur mee mag zodat als je daar ziek zou worden je meteen met antibiotica kan beginnen.
Je lijkt mij wijs genoeg dat je het niet onnodig gaat slikken
Precies en heb een zakcentje als back up om terug te vliegen wanneer nodig
mariekeoo schreef:genja schreef:Klinkt echt niet goed lijkt mij heel verstandig om
Naar de huisarts te gaan en te overleggen.
En heb je al nagedacht hoe je het in oktober wilt gaan doen? Weet niet of je andere baan ook bij een andere werkgever is?
Denk namelijk dat het best spannend wordt of het haalbaar gaat zijn. Als ik lees hoe de uren er nu al in hakken.
Het is gelukkig een zelfde werkgever (ziekenhuis), ik switch van de ouderen naar de kindjes. Het voordeel is dat ik gedurende mijn inwerkperiode (6 weken) nog gekoppeld sta met een verpleegkundige. Ik ben van plan om morgen die afdeling in de te gaan lichten. Kijken wat ze mij kunnen bieden qua opbouwen en ruimte tot herstel.
Gebruikers op dit forum: Anouk94, Azhari, ImkeTarek, Jenny21, Joysieee, Lau07, N_B_N, nafnaf, Safiera, Supervixen, Unseen, x_Jeanine_x en 104 bezoekers