Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
Yonker schreef:MarlindeRooz schreef:Wou net zeggen, je hebt neem ik aan een partner? Dan moet je toch wel 3x per week een avondje weg kunnen. Of samen wandelen.
En als je partner dat ook wil dan heb je maar 1 avond samen met de kinderen?? Nee dat is een goede situatie voor het gezin![]()
Hier gaat het nog steeds echt ruk... ik wil er wel mee bezig maar zit niet echt goed in mijn vel waardoor het momenteel echt niet lukt... blehh
Resistance schreef:Ik kom uit op ongeveer 1200 kcal, precies volgens wat MFP me aanraadt.
Resistance schreef:Weet je wat het is, al die "hoeveel moet je eten" zijn berekend op het gemiddelde lichaam; lengte en gewicht enzo. Maar ik ben niet gemiddeld; ik ben gewoon heel klein en heel smal gebouwd. Als ik het gemiddelde eet is dat genoeg om mij hartstikke aan te laten komen. Mijn ouders hebben een diëtist op les en daar heb ik hierover mee gesproken en zij beaamde dit. Ieder lichaam is anders, en het idee van die gemiddelden is verouderd. Ik ben kerngezond en eet niet veel minder dan normaal, dus wellicht kunnen we deze discussie achter ons laten?Ik ben niet degene die 'm begint.
BiBiQ schreef:Die link vind ik een beetje vreemd. Over 7 kilo afvallen doe ik ruim een jaar over om af te vallen en moet ik 1994 kilocalorieën per dag eten. Dan val ik never nooit niet af.
BiBiQ schreef:Voor wie heb je hem ingevuld?
BiBiQ schreef:Maar die vraagt daar toch niet om? Die geeft juist aan geen discussie hierover te willen?
_sharonnn schreef:Vind het wel een beetje een doodsteek dat Imandra “alles” zou mogen omdat ze TS is. Ik was TS van het allereerste topic namelijk
Yonker schreef:Nah ik ben vorig jaar heel veel afgevallen.... en ben ondertussen weer aangekomen dus iemand vroeg : ben je weer aangekomen.
Ja hou je mond
Gebruikers op dit forum: Banjer, BarbaraNova, Duhelo, emilyslaluna, Eulogy, fokfanaat, glenmore, jadeken, jannekespr, LiDi, linoleum, lizy29, LK_2312, marrlinde, Sclimpre, Snowrose, Tova, xRoossie95 en 89 bezoekers