Stof tot nadenken: Game Changer op Netflix: vegan

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chamion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:37

Voor sommige mensen werkt het, voor andere niet. Het is zeker goed als dit soort dingen langskomen want het lijkt je weer op een andere manier naar je eten te kijken. Echter ben ik van mening dat, net zoals bij de paarden, dat er niet 1 dieet is wat voor iedereen werkt.

Ikzelf ga altijd heel erg af op mijn gevoel. Van elke dag vlees eten wordt ik snel duf en sloom. Terwijl als ik dag veel groente heb gegeten in combinatie met vis of een andere vervanger dat ik juist iets actiever wordt. Om dit te testen heb ik eens 2 weken vegetarisch gegeten. Op den duur begon ik erg last te krijgen van mijn lijf. Daarom heb ik nooit de volledige overstap gemaakt, al zou ik dit wel willen.
Nu ben ik al jaren een zogenoemde flex eter. De ene keer vis, de andere vlees, de andere keer veel noten en peulvruchten. En mijn lijf werkt er goed op.

Langzaam op zoek naar een nieuwe stal voor pensioen opa: 24/7 buiten of tijdens daglicht buiten. Veel sociaal contact, (bijna) onbeperkt ruwvoer, vol pension (ivm geen auto en fulltime werk) is een makkelijk dier, zeer sociaal van klein naar groot, van jong naar oud.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie