Je hebt helemaal gelijk. Probeer te genieten, je wéét ergens hoe het zou moeten smaken inderdaad Goed dat je vandaag alleen gaat lunchen. Even wat rust doet je misschien ook goed...
Na mn baas, mwah.. afgekat te hebben ben ik een rondje buiten gaan lopen. Misselijk heb ik net staan strijken, denkend aan ons gesprek zaterdag. En zoals we beiden eerlijk zijn heb ik je de vraag gesteld: ben je bang voor de dood? Heel resoluut zei je; nee!
Ik kan jou niet vertellen hoe ontzettend veel respect ik voor je hebt want goddomme, wat ben jij intens sterk. En nogsteeds.. met lede ogen en een machteloos gevoel kijken we vanaf de zijlijn en wat zouden we bergen willen verzetten om jou langer bij ons te houden, maar bovenal bij je man en je dochters.
Ik weet niet wat ik tegen je kan zeggen, niets maakt dit beter. Ik beloof je wel dat als ik iets voor je kan doen, wat dan ook.. ik er alles aan zal doen om dat voor elkaar te krijgen. Kroelen met een pony, die naar jou toekomt, met je komen kletsen, of gewoon een scheldpaal zijn, je chocola brengen... noem maar op.. .. en met mij, heel bokt.
Echt lieve Ro... Ik kan oprecht zeggen dat je een voorbeeld voor me bent en ik je bewonder. Dat je écht in mn hartje zit.