Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
GUSTIxBILL schreef:Hey dames
Ik ben deze ochtend geopereerd, hadden jullie na de operatie ook zo een last van jullie ribben dat je niet ademen kon ?
In de recovery was ik zo onrustig van de pijn bij het ontwaken dat ze me terug een roesje gegeven hebben zodat ze zwaardere pijnstillers konden inspuiten en deze tijd hadden om in te werken.
Op de kamer ondertussen: paracetamol, ibuprofen, dafalgan codeine, iets wat ik niet onthouden heb, contramal, en een pijnstiller in mijn spier. Nu terug paracetamol en dafalgan.
Hier word gezegd dat zo’n pijn normaal is.
Wat dat pasje aangaat, zo iets krijgen wij hier niet. Ook geen kaartje. Alleen een doktersattest op aanvraag.
Tinkerloos schreef:GUSTIxBILL schreef:Op de kamer ondertussen: paracetamol, ibuprofen, dafalgan codeine, iets wat ik niet onthouden heb, contramal, en een pijnstiller in mijn spier. Nu terug paracetamol en dafalgan.
Hier word gezegd dat zo’n pijn normaal is.
Wat dat pasje aangaat, zo iets krijgen wij hier niet. Ook geen kaartje. Alleen een doktersattest op aanvraag.
Ibuprofen?
Dat mocht mijn man absoluut niet meer na een maagverkleining zei het ziekenhuis.
Toch raar dat het overal verschillend is.
Je zou verwachten dat een maagverkleining in welk ziekenhuis dan ook hetzelfde is,en dat de adviezen dan ook hetzelfde zijn.
GUSTIxBILL schreef:Komt er op neer dat voorschrijvende arts niet eens wist waarvoor ik hier lag.
Deze ochtend toen ik te horen kreeg dat ik geen slikfoto moest hebben zei ze het volgende: “kijken of water gaat. Als dat binnen blijft mag je deze middag een beschuitje”
Maar goed dat de verpleegster van de voedselkar allert genoeg was.
danaderese schreef:Oh nog wat vraagjes
Wat met te veel huid? Valt dat mee?
Hoelang niet paardrijden?
Geen koolzuur betekent dat ook niet bvb frisse van ah, dubbel friss, ice tea green,...?
Water drinken lukt wel goed maar heb soms wel graag iets met smaak om te drinken
danaderese schreef:Zijn er ook van die dingen waarvan je zegt hmm had ik dat geweten had het veel eerder/ niet laten doen?
En wat zijn die dingen dan?
cherie78 schreef:Mijn dochter ook een gbp gehad vorig jaar.
Afvallen is het enige wat goed is gegaan, de rest van operatie naar operatie.
Eten gaat alleen nog maar met veel pijn, maag werkt niet meer.
Hoelang is bij jullie het voortraject geweest?
Volgens de nok-richtlijnen of?
cherie78 schreef:Lau schreef:Dat is wel heftig zeg, maar soms gaat het bij mensen minder goed. Zo zijn er wel meer hier die veel problemen hebben en andere niet.
8 weken is wel heel kort is ze al eerder bij de diëtiste geweest?
Nee, nooit eerder. Diëtiste was tijdens het voortraject.
Wel was ze ermee bekend dat ze moest afvallen via huisarts
Gebruikers op dit forum: Besje, Denise_Tink, faxa, gaucho, Gompernikkel, Katharinaa, Loesss, Mama3, senna21 en 74 bezoekers