Hier weer een enorme dip. Afgelopen donderdag laat thuis uit werk, geen zin om me te haasten voor trainen. Nou dan hoor ik weer via via dat ze balen, nou begrijp ik. Maar hallo, meld dat dan aan mij, i.p.v. achter mijn rug.
Heb gebeld met bestuur, ze gaan kijken of ik dan naar het 4e kan. Is dan wel wat lager, maar misschien haalt het spelen met volwassenen mij weer uit mijn dip. Ik ben een beetje klaar met dat kinderachtige gedoe van sommigen.
Balen Dide! Fijn dat je wel in de selectie zit. Ik hoop dat je snel je vorm weer terugvindt! Ook sterkte met alles wat je aan je hoofd hebt, pas je een beetje op jezelf! je lijkt me zo iemand die altijd doorgaat!
Arjaa vandaag mee! Veel succes, ben benieuwd hoe het gaat!
Er is gisteravond verteld dat ik wegga, in de app van mijn oude team superfijn welkom, meteen uitgenodigd voor het teamuitje. In mijn oude app welgeteld 1 reactie van een meisje dat ik heel goed ken en zij wist al dat ik dit ging doen!
Had ik achteraf wel kunnen doen, maar ik dacht ik houd de eer aan mezelf. Dacht eerst nog om donderdag naar de sporthal te fietsen om officieel even afscheid te nemen, maar ik denk dat ik dat ook maar niet ga doen. Dinsdag voor het eerst trainen met nieuwe team.
Even om tafel met de coach is misschien wel een goed idee Arja, dan weet je waar je staat. Aan de conditie valt goed te werken!
Dubbel pech Arja. Gefeliciteerd met de overwinning en doelpunten!
Hopelijk stijgende lijn en gaat het morgen goed, Dide! Knallen.
Ik ben net 2,5 uur bij de huisarts geweest. Conclusie: virusinfectie aan de luchtwegen en oorontsteking. Dat wordt geen teamuitje en geen debuut morgen
Ik heb net mijn eerste wedstrijd gehad, stond in de basis. Tegenstander hebben we verpletterd met 23-5. Ik heb 4 goals gemaakt, 2 doorloop en 2 afstand. Daarnaast nog mooi schot van tegenstander geblokt, ze kreeg hem recht op de neus weer terug
Zo gaat her idd vaak, snap haar gevoel ook wel idd.
Ik heb niet getraind, ben vorige week keihard onderuit gemaaid waardoor ik recht op mijn stuitje ben geknald. Heb er nog onwijs last van + pijn in mijn rug