Koolhydraatarm eten. Ervaringen?

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 08:44

Ik ben ook sinds een week of 2 koolhydraat beperkt gaan eten. Koolhydraatarm is voor mij niet te doen, als ik de berichten op die facebookpagina lees, gruwelijk het lijkt wel een secte :+ en je moet dan echt onder de 5 koolhydraten bij 100 gram blijven. dat is echt alleen groente knagen hahaha ok , ik overdrijf misschien een beetje.

Ik probeer zo tussen de 50 en max 75 koolhydraten per dag te blijven en dat gaat super! Ik eet koolhydraatbrood van de Plus(is supermarkt hier) en als ik daarvan 3 plakjes per dag neem zit ik op 20 koolhydraten. Ik doe daar meestal kaas op of mager vleeswaar. Ik ontbijt in de ochtend met 40 gram havermout met melk en een ei. daarmee redt ik het wel tot een uurtje of 11 en dan neem ik een paar plakjes kipfilet en dan tussen de middag mijn brood.

Avondeten vind ik wel lastig, bloemkoolrijst komt hier onze neusgaten al wel uit na ruim 2 weken.

Maar google eens op big mac salade , nou die is echt heul lekker! Die eten wij vanavond weer en dan voor manlief een broodje erbij en ik zonder.

Ik ben trouwens sinds 13 januari goed 3 kilo afgevallen! Wil er nog zo'n 7 dus dat gaat vast goed komen.

Zijn er mensen die nog lekkere koolhydraatbeperkte recepten hebben, en dan met name vooor het avondeten?

Ojaa koolhydraatarme pasta's zijn niet te hachelen :r

En de wraps van dokter Atkinson zijn heel erg lekker, zijn wel wat prijzig.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie