En het is ook lastig om een goede balans te vinden. Blijft continu wel een strijd. Maar over tijd wordt het wel makkelijker en weet je beter hoe het moet. Het ook daadwerkelijk doen daarentegen

Moderators: Mjetterd, Giolli, ynskek, Dani, Sica, Polly, Ladybird, Hanmar
Castilja schreef:linoleum schreef:Of zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt waardoor je goed lang gevuld blijft. En dan met je restant kcal wel lekker je stukje chocola eten![]()
Ik doe totaal niet aan clean eten. Of naja, ik eet niet van de vloer, dus het is wel schoon. Voor afvallen zeker niet nodig. Belangrijkste is kcal deficit, voldoende eiwitten en dat eten waar jij je goed bij voelt.
Hoe doe jij dat dan Lino, voer je alles in MFP in maar hou je alleen de eiwitten bij?
Ik heb dus niet per se dat ik langer vol blijf zitten van eiwitten, kan daar echt nooit een verschil in merken. Vet irritant
Kim; ik heb wel een handige instructievideo voor je als je het leuk vindt om macro's te berekenen. Hoeft niet hoor, maar PB me maar als je de link wil!
Gebruikers op dit forum: _JTM, _Liv, Anoukjuuuhh, BS91, Jara, Kaatastrof, linoleum, marjan19, marygoround, Mitch_Beauty, Pfiff, PippadR, Pose1, primera, Tatjanaa en 71 bezoekers