Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:15

En ik denk......ga eens ff het nagellaktopic checken. Damn! Alweer deel 3! Dames wat gaan jullie hard!!!!!!!
Zie weer TE veel leuke, mooie lakjes langskomen. Mijn lijstje wordt zo wel erg lang voor de Sint.

Pas erachter gekomen dat hier in de buurt een groothandel zit met Nfo Oh, hoe bevallen die lakjes? Zitten wel erg mooie tussen.
En een winkeltje met Opi hier in het dorp. Niet een erg groot assortiment maar wel alles te bestellen......niet goed, aldus manlief! Dus tijdens een middagje dorpen pakt hij nu mijn hand behoorlijk stevig vast in de buurt van Kruidvat, DA en dit winkeltje. Nog ff en ik moet aan de riem.

Wb de removerpen van Essence, ik heb er laatst een gekocht maar is linea recta de prullenbak ingegaan. Ding deed werkelijk helemaal niks! Andere merken misschien wel?

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:16

xDramaQueen schreef:
annutjuuh schreef:
Denk dat ik ook maar eens zo'n remover pen ga uitproberen... werkt dat fijn??

Leuke openingspost DQ :D

doe mij maar een kwastje met remover!

Idd, kwastje of wattenstaafje met zo'n extra dun puntje.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:35

Doe koetjes zijn cute! Ga ik een keer proberen bij mijn zusje, die vindt dat geheid geweldig.

Die laatste is wel mooi hoor * vult lijstje weer ff aan *

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:37

@DQ Heb je goede ervaringen met nagelgroothandel.nl? Die zit nemelijk hier in de buurt en zit er aan te denken om daar eens een bezoekje aan te brengen...

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:12

xDramaQueen schreef:
jep :j

Niet goed.....volgende week eens kijken of ik daar eens kan gaan kijken. Pinpas thuis laten en een vooraf ingesteld budget mee. :o

Heb net een bescheiden bestelling gedaan bij nailbudgetstore, paar stripers en 2 Nubarlakjes. Lakjes zijn in de aanbieding voor 2,50 en de stripers een eurie!

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 01:11

Maysie schreef:
Zij maakt echt zulke gave dingen :))
http://robinmosesnailart.blogspot.com/

Ohhhh, maar dat kan ik ook.... * en toen werd ik wakker * :+

Mijn god zeg, die dame is een ware Picasso, maar dan niet op doek. Wat een creaties!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten