Nagellaktopic deel 3

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:21

Nette openingspost dq! Hoop dat dat beel dezelfde vragen gaat schelen :).

Vraagje.. Die foto na behandeling van de nfu oh, zijn dat je eigen nagelriemen of is het een foto van internet? Prachtig resultaat! Denk dat ik die toch ook maar ga bestellen!

Nog een reactie op anc op haar dubio in het vorige topic: ik ben wel benieuwd naar icicle, al is ie denk ik wel vrij "aanwezig" voor een doordeweeks kleurtje..

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:34

Anc: heb m gister bij mijn moeder geprobeerd. Volle tevredenheid! Ben nu zelf die bruine van misa op aan het doen en wil m bij de 2de laag gaan testen.. Sooo.. Brb :).

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 21:02

Super die how-to DQ!!

Speciaal voor Anc :+: Heb een dunne laag eerst laten drogen, daarna beide handen voorzien van een vrij stevige tweede laag en meteen daar achteraan een laag topcoat. (base&topcoat van kruidvat eigen merk, droogt zéér slecht).

Het zit in een welbekend ChG flesje, ook met gewoon dopje met kwastje eraan. Wat apart van deze is dat er een pipetje bij zit. Ik heb het met het pipetje aangebracht. Geur is heerlijk: mint <3!

Volgens het doosje is het na 90 seconden droog. Ik had niet goed gelezen, dus begon na 1 minuut vrolijk hard te drukken, waardoor ik 1 hand opnieuw kon doen :'). Toen waren ze nog niet droog dus. Tweede keer na 2 minuten gedrukt en ze waren droog :). Ook even mijn schoenen aan en uit gedaan en daarna mijn nagels gecheckt: op 1 krasje na zit de nagellak nog perfect!

Het bevriest als het ware de nagellak, beetje vreemde waarwording. Maar het lijkt toch te helpen. Het laat wel een ietswat vettig laagje achter, maar ik heb dat over mijn nagelriemen uitgewreven, deze zien er nu ook netjes uit ;). Denk dat dit wel ongeveer hetzelfde werkt als die drops van essence waar in het andere topic veel over gesproken werd, maar die heb ik niet als vergelijkingsmateriaal omdat ik niet zo weg ben van essence.

Channy: Ik heb de glasvijl van Herome en ik vind 'm helemaal super! Hij vijlt echt heel zacht, maar toch ook vrij stevig.

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:02

Als het tempo er hier ook zo lekker in blijft, hebben we binnenkort alweer een 4de topic nodig ;)?

Skessa: Kwaliteit van de lak, hoe smeren ze, droogtijd etc? Gewoon een beetje algemene informatie..

Wil je echt roodrood DQ? Ik zag van de week een swatch van een rode van de colour&go van Essence, misschien is dat de kleur die je zoekt? Die is lichter dan COTRC van Catrice..

Verder zag ik leuke nageltjes voorbij komen. Die "dromerige" nailart vond ik wel mooi, maar het lijkt me vreselijk, volgens mij zijn er onwijze plakkaten opgebouwd..

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:12

Top! Is-ie echt zo fel als dat ik dacht of is het ook gewoon een kleurtje voor doordeweeks?

Ik ben echt meer dan tevreden met de lakjes die ik heb aangeschaft de laatste tijd zeg :j! Die Grey Matters heeft er ruim 3 dagen opgezeten, heeft een paard geschoren en is er zo goed als ongeschonden vanaf gekomen, zo hetzelfde als It's My Year.. Die heb ik er zaterdag opgedaan en gister vanaf gehaald. Op een paar kleine chips op 2 nagels, zat-ie er verder nog perfect op. Zonder topcoat allebei trouwens.

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:44

Oh, dat is jammer Skessa :D.
Trouwens, zit net voor die Fashion Addict van CC te kijken op TD, maar ze hebben erbij gezet "not holographic". Dus dat is dan niet die van de foto's.. Hmm.. Denk toch dat daar dan nog een ander kleurtje moet komen... Overigens heb ik álweer lopen krassen in het lijstje :'). Heb nu Rodeo Fanatic van ChG en Mint Candy Apple van Essie erbij staan. Die Rodeo Fanatic is toch meer mijn kleurtje dan Light As Air en denk dat ik die Essie niet kan krijgen in NY, omdat het een zomerkleurtje is..

Dat ding van de kruidvat heb ik ook, vind het echt ideaal! Hij is bijna op, dus dan gaat er gewoon andere remover in :).

Heeft iemand hier die wit/grijze van de Vampire Collectie van Essence al gekocht? Ben zo benieuwd naar swatches, wil vergelijken met Grey Matters! Ben nu zelfs geneigd om 'm dan zelf maar te gaan halen :=!

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:53

Echt? Ik ben zo bang dat ik anders een heeeeele saaie kleur krijg die ik nooit ga dragen namelijk! Ik ken CC totaal niet, heb dus ook geen idee of er misschien 2 lakjes onder dezelfde naam zijn uitgebracht..

Ik heb een swatch gevonden.. Volgens mij wel aardig hetzelfde als Grey Matters.. Dus mensen, mocht je fan zijn van Grey Matters, zou ik naar de kruidvat rijden om The Dawn Is Broken te halen van de Vampire Love collectie van Essence. Zal zo de foto's even naast elkaar zetten.

Afbeelding Afbeelding

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:11

Thanks Skessa, dan blijft hij gewoon lekker op het lijstje staan :D.

Ja, die van Essence en Grey Matters lijken echt wel op elkaar :j. Vind persoonlijk GM wel mooier, de stipjes zijn wat subtieler verwerkt en wat het écht uniek maakt is dat het geen glittertjes zijn. Bij die van essence lijken het wel glittertjes? Maar dat weet ik niet zeker. Vind die van essence wel errug mooi :j. Maarja, ik heb GM al :D. Net bij de kruidvat geweest en heb True Love meegenomen, ze waren ze net in het schap aan het zetten.

Hij is wel leuk die Icicle, Anc. Maar niets voor mij :D.

Die regenboogjes zijn ook vrij heftig zeg!

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:15

Ohh, wat gaaf die bestelling!! Waar had je besteld?

Bij mij is true love heel anders! Vind 'm wel mooi, maar niet bijzonder. Vanaf een afstandje vind ik 'm teveel op Cowgirl Up lijken, 1 van mijn favorietjes, dus zal ik nooit deze kiezen. Van dichtbij heeft-ie vrij veel weg van PMPY van Catrice. Jammer maar helaas, wéér een miskoop van essence. Wanneer leer ik nou eens dat het voor mij áltijd miskopen zijn en wanneer stop ik nou is met essence kopen :').
Afbeelding

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:20

Sorry x_Elise, ik bedoelde jou ja :D. Kreeg je nou allemaal losse doosjes dan of had je een grote doos al uitgepakt voordat je de foto maakte? Ben je er al uit welk kleurtje je op wilt? Haha, dat wordt lekker veel lakken de aankomende weken :D

Lesilla: Pfff erg he!! :D

Ik zit nu te twijfelen welke ik op wil.. Cowgirl Up, Grey Matters of Pink Bling On My Ring... Hmm...
Heb ze allemaal in de afgelopen 2 weken nog opgehad en CU zit zelfs al maanden op mijn tenen :=. Maar hij blijft zooo gaaf <3!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-11-11 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:22

DB: Hee, terug van weggeweest :P?

Ja, ik weet het, maar een lakje van nog geen 2 euro is het verzenden ook niet echt waard he...
Wat een lompe postbode heb jij trouwens!!!

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:24

Ik heb eigenlijk 1 swatch verzoekje :o : Re-Fresh Mint.
En welke is die groenige kleur naast Tinsel Town op die "alle 25"- foto?

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:39

Oh jammer, ben zo benieuwd naar die kleur :).

Ik ga voor Pink Bling <3.
Ik moet even zeggen dat ik echt steeds trotser wordt op mijn nagellakkunsten (met een fijne lak dan). Steeds dichter naar het randje toe (ik lak mijn nagelriemen nooit mee en ik wil altijd een klein randje aan de zijkanten overhouden) en steeds een steviger handje :D.
Edit: Check :D (let even niet op mijn nagelriemen, heb ze net zitten bewerken en olie en zalf ze pas in nadat ik klaar ben met lakken, anders is mijn nagel vet van het spul ;) )
Afbeelding

DB: Lekker verhaal.. Wilde bijna een ZAse opmerking maken _O-
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-11-11 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:09

Veel plezier Anc! Ik ga ook lekker mijn koffer inpakken, tot over anderhalve week :). Niet teveel kletsen he, als jullie zo hard blijven gaan, moet ik me rot gaan zoeken naar het nieuwe topic hahaha!!

Ben nu toch nog maar even Grey Matters aan het op doen (niet handig als ik mijn koffer nog moet doen maar ach :=), wel of geen sneeuw, het is en blijft een geweldige kleur :D.

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:35

:oo :oo Back van een weekje weggeweest zijn (het weekend eraan vast heb ik even laten schieten ivm de jetlag en geldtekort := ), moet gewoon vanaf pagina 14 bij gaan lezen :D.

Tot ehh.. Straks :D.

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:44

Nou meiden sorry, heb de helft bijgelezen maar het is echt veeeeels te veel om op te slaan in mn koppie :D. Dus ga gewoon effe alleen vanaf de afgelopen 2 pagina's reageren goed ;).

Vakantie.. Was súpergaaf! IJsland heel bijzonder land, New York was gewoonweg weer geweldig <3.
Voor de geintereseerden (even klein want is geen HK ;) ): de gulfoss watervallen. http://farm8.staticflickr.com/7016/6405 ... d24322.jpg
Niet zo veel nagellakjes geshopt, heb me ingehouden en er maar 5 meegenomen. Wel heel veel kleding geshopt :=.
Mint Candy Apple van Essie was helaas, maar zoals ik al had verwacht, niet in de winkels, dus heb uiteindelijk een Mint nogwat van Sally Hansen meegenomen. Moet 'm nog proberen. Verder nog een topcoat van SH, een zwarte van OPI (8 dollar 50 ps he, lachtertje :D!), een zwarte van Sinful Colors (2 dollar :D) en nagelriemengel van SH. Kwam ook die EOS lipbalsem tegen wat iemand hier in het topic zei en die moest ik natuurlijk proberen :D. Qua lippenspul werkt het voor geen meter.. Maar die geur en smaak.. Goddelijk! Ik blijf mijn lippen aflikken als het erop zit hahaha!

Dat ene winkeltje met al die lakjes (ben de naam even kwijt, zit ook een winkel in A'dam) ben ik helaas niet meer tegengekomen, daar had ik ook een paar kleuren van op mijn lijstje staan.

Zo'n setje voor m'n nagels zou ik ook nog wel willen, maar ik ben nogal ongeduldig aangelegd, dus ben als de dood dat ik ze dan heel snel verpruts.

Nou zeg, wat vreemd Vanilia! Hoop dat het opgelost wordt.. Ik bestel er na de laatste keer ook niet meer. Ondanks al die negatieve verhalen was mijn eerste bestelling goed verlopen, maar de tweede duurde zo lang.. Bestel veel liever bij boozy.
Trouwens, als je LOL kwijtwilt.. Ik hou me aanbevolen :D! Heb alleen niets te swappen, wel geld ;).

Die paarse is gaaf zeg! Lijkt wel ontzettend op de paarse die ik heb van Collistar. En waarschijnlijk heeft Collistar een veeeeel fijner prijsje :).

DB: #119 = <3!!

Die peppermint van Rimmel is ook gaaf zeg! Die vind ik veel leuker dan die van SH die ik heb!!

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:57

Voor hoeveel geld :D?

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:09

DQ, wat is wb? :D

Leuk gedaan Nouka! Dit is nog voor de clean up? Wow, netjes hoor! Hoe heb je het nu afgeplakt dan? Met tape of met vaseline?

DB: Juist ja, Inglot was het! Die ben ik helaas neit meer tegengekomen.. Nouja ach.. Binnenkort misschien maar weer eens naar Amsterdam dan :).

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:17

Oww.. Thanks :D Ghehehe! Normaal gesproken weet ik me best wel raad met afkortingen, maar met die niet :').

Heel leuk Nouka :j!

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:26

Mooie kleurtjes zeg!!

Die stippeltjes vind ik niet zo leuk, sorry.

Ik heb ook Rodeo Fanatic besteld <3. En 3x Ruby Pumps in het lijstje hoor :')!

Ik ben bijna klaar met het lijstje. Alles ging goed, alleen heb ik 3 probleempjes in het lijstje van Anca :=. Dus even wachten tot ze antwoord geeft, dan kan de bestelling de deur uit en kan ik de kosten pp gaan berekenen.. Mééén, wat een uitzoekerij zeg, 42 lakjes :=. Maargoed, dan hebben we wel wat natuurlijk :D.

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:37

2 die ik nergens kan vinden.. Misschien kunnen jullie me helpen..
Mommy Kissing Santa van ChG en I Lily Love You van OPI.
En Bubbly Bombshell van Orly, maar die is helaas out of stock ,dus daar moet zowiezo even een andere voor gekozen worden.

Ik ben uiteindelijk voor
Bridezilla, Ruby Pumps, Rodeo Fanatic, Tantalize Me van Chg
Wild and Willing, Fashion Addict van CC
Double Date, Coffee Pick Me Up van Misa

En mn dinnie mocht er dan 6 uitkiezen:
Cowgirl Up, Beauty and the Beach, Heart Of Africa, Admire, Monte Carlo van Chg
Pink Bling On My Ring van Misa

Over Sugarplum Fairy heb ik trouwens ook zitten twijfelen DB, dus die ga je vast wel swatchen als je 'm binnen hebt :D?

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:58

Ja, vind het wel grappig om die lijstjes te zien! Jij en mijn vriendin hebben er aardig wat op de lijst staan die ik al heb :D. En Anca heeft weer een aantal kleuren erop waar ik ook onwijs over zat te twijfelen (duhh, het zal weer is niet :D )

Succes met zoeken Anc!

Nee sorry, Short and Sassy heb ik hier niet :).

Die onderste is leuk DQ! Welke is dat?

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:18

Je hebt nog 12 minuten ;), daarna ga ik bones kijken :D

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:25

Jup.. Maar wild at heart is out of stock _O- _O-

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:26

Ja, maar het gaat hier om de TD bestelling die vol moet :D!

Edit: What about Alter Ego? Ziet er ook wel gaaf uit..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 28-11-11 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

♥ Rewrite the Stars ♥