Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:28

Op naar deel 4 :+ volgende maand ga ik weer bij NPF bestellen :Y)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:29

DKayleigh schreef:
idd, die van essence vind ik ook niet meer fijn, ze drogen snel uit in het potje, maa ze drogen niet snel op je nagels... *jeej* Die van carice vind ik wel fijn, drogen snel, dekken goed... Ook dievan p2 ( behalve de lichtere kleuren, daar moetje best wel wat laagjes doen) en die van dior/chanel (maar die kosten dan ook meteen weer rnde 20 euro...)

Wat vinden jullie eigelijk van de Mavala nagellakjes? ( tekoop bij de IciParis en Douglas)??

Ik heb 2 Malvala lakjes. Ooit bij de Etos gekocht maar kon ze nergens meer vinden. Maar ze verkopen ze dus bij de Douglas en IciParis. Moet ik de eerst volgende keer daar maar even kijken. Vind het ontzettend fijne lakjes! Wel klein potje en klein kwastje maar lakt erg mooi.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:23

Wow ik heb al 4 dagen Maybelline nagellak op met een golden Rose Scale lakje erover. Zonder top coat en hij zit er nog zoals de eerste dag op! Ben alle dagen bij de paarden geweest. Meestal houd het met 2 dagen wel op.. Er staat op het lakje dat hij 7 dagen houd. Ben benieuwd of hij dat red!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:42

Mijn Mabelline lakje met scale effect erover heeft het 5 dagen volgehouden! Pas nu mist er een hoekje af bij 1 vinger *\o/* Chg houd het 1 of net 2 dagen bij mij. Weet ik nu ook dat het niet aan mijn rimmel basis lak ligt :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:29

Rijerijerije schreef:
Yv_ schreef:
Nee, foto van intermet :)

Oh gelukkig, ik was al jaloers op die mooie vingers + nagels :D

Groepsbestelling heb ik ook wel oren naar :o :9

Ik zou ook mee willen bestellen als dat kan :)

Donkerblauw, lakt ciate fijn? Blijft hij goed zitten? Ik heb ook nog een kleurtje van ciate op mijn lijstje staan.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:51

Couture. Ik hou van zachte kleurtjes. Die van jou is ook wel heel gaaf!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:39

Skessa mooie kleurtjes!!

Ik heb net naar NPF gemailt :o gevraagt of ze aan ciate couture kunnen komen en dat ik ruby pumps erbij wil. Moet echt niet te lang naar die site kijken :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 20:26

Ciate gaat uit de winkel dus ze kunnen niet Couture betellen ;( Misschien dat ik dan een Zoya lakje ga bestellen. Iemand die Zoya lakjes heeft? Lakken ze fijn? Vind Kennedy wel mooi.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:39

Ah Yf nog steeds je lakjes niet :(:)

Ik zou bij NPF bestellen. Heb mijn zinnen op Zoya Kennedy gezet en Ruby Pumps omdat die ook al heel lang op mijn lijstje staat. En omdat er 3 in een envelop passen had ik er nog een uitgezocht maar ze versturen niet meer met een envelop omdat ivm oud en nieuw nu al de brievenbus zon ding erop heeft zodat je er niets in kunt gooien. Dus ik wacht maar braaf tot volgend jaar.

Mijn nagels zijn ook geel van de nagellak :oo komt door de maybeline nagellak! En ik had gewoon een base eronder. Is mijn base dan niet goed of ligt het aan het de maybeline lak?
Laatst bijgewerkt door Glossi op 05-12-11 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:22

astra4 schreef:
Was er nou een kortingscode voor bestellingen op NPF? Ik ga binnenkort eindelijk ook eens wat bestellen. Ik ga voor Ruby pumps, en 1 of 2 golden rose scalelakjes. Iemand nog suggesties voor de scales? ik vind het moeilijk om te kiezen namelijk... :=

Ze doen alleen pakketpost. En Ruby pumps is er pas over 15 dagen weer ofzo.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten