Vandaag ook weer een stuk gedaan, 7 km naar het paard en daarna rijden. Viel wel tegen met 7 km tegen de wind in. Maar is binnen 3 kwartier dan een beetje fatsoenlijk?
Ik heb hetzelfde hoor, na 50 meter rennen heb ik het wel weer gehad. Komt ook omdat ik hardlopen in mn eentje niet leuk vind. Skeeleren in mn eentje heb ik geen problemen mee.
De beweging is wel anders. Met hardlopen zet je je voeten onder je lichaam en 'huppel' je veel meer. Met skeeleren maak je de beweging anders en blijf je meer op eenzelfde hoogte. Dat denk ik tenminste
Wat voor merk zouden jullie adviseren als ik nieuwe zo halen? Wel met hoge schoen, lage is funest voor mijn enkels, en het liefst geen 300 euro... Ben een aantal van K2 en Powerslide tegengekomen, maar wat zijn jullie ervaringen??
Net ook 7,5 km in 35 minuten afgelegd. Ik maar denken dat ik langzaam ging, maar volgens de looptijden app toch nog 13 km/h
Ik doe regelmatig mijn rondje over de fietsbrug. Als ik dan naar beneden ga, dan ga ik in een soort pizzapunt naar beneden, werkt bij mij wel, misschien een optie?