Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 13:47

Hmm, is er geen mogelijkheid om anders achteraf je route in te vullen? Die heeft Runkeeper wel, maar bij Endomondo heb ik 't nog niet geprobeerd.

Klopt, een skeelerbaan is normalerwijze asfalt. :j Ik ben even aan het google'n geslagen, bedoel je deze bij 't Fennepark? *klik* Zoals het hier staat ligt daar wel asfalt, maar ik heb geen idee of je daar zo op kunt, ik ben niet heel bekend in Drachten. :P

I want to thrive, not just survive.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:41

Klopt! Heb morgenavond een tentamen ipv training, dus ik heb maar even een klein rondje gedaan. Vond het nog wel vies benauwd buiten, maar het is droog gebleven, dat is het belangrijkste. :)

Vervelend is dat hè, als je er door alle drukte niet aan toe komt? Ik ben ook veel aan het werk en dan met de studie er tussendoor kom ik er ook niet altijd aan toe. Gebruik het skeeleren wel regelmatig om even een momentje rust te pakken, aangezien ik gauw de neiging heb om van 10 tot 10 nonstop te studeren.

Netjes TrIjNiE__!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:01

Sorry Suuszels, haha! Maar je haalt me snel genoeg weer in, ik kom er voor het weekend zelf ook niet weer aan toe. -O-

Ik kom helaas niet uit omgeving Dordrecht, maar ik wil best een keer vanuit het hoge noorden (op een doordeweekse dag ivm OVkaart) op en neer reizen voor een rondje skeeleren als iemand dat leuk lijkt. :P Een boek mee in de trein en ik vermaak me prima.

Uit welke omgeving kom je Nadja? Ik heb hier mijn oude skeelers nog staan, maat 40 met 5x72mm wielen met hoge schoen.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:07

Succes Suuszels!

Ik kom ook uit Friesland Chantalla, dus wij kunnen altijd een keer samen ergens een rondje doen. Het gaat mij ook niet om de snelheid maar om de gezelligheid, dus daar hoef je niet over in te zitten :Y)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:23

Fijn dat je fijne skeelers hebt gevonden Nadja!

Welke wielen en lagers heb je besteld Paardennamen? Ik heb al wel 2 extra sets wielen, maar moet nog om een setje extra lagers. 't is zo'n gepruts om iedere keer de trainingswielen en 'buiten'wielen te vervangen en daarbij de enige set lagers over te zetten. Kost weer een half uur extra iedere keer, niet echt motiverend om wat te gaan doen. :')

Goed bezig TrIjNiE__! (wat een naam om te typen xD)

*schopt takkie* Gewoon doen, dan kun je weer 'mee' skeeleren :D

Goed bezig Chantalla! Zie je wel, over de snelheid hoef je niet in te zitten :P

Ik heb zo'n zin in de training van vanavond, mag ik eindelijk weer los :D

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:51

Zo, die training was pittig, pff, hallo verzuring in de benen :')

Fijn dat het zo lekker gaat Nadja!

Welkom andafries! Ik zie dat je aardig in de buurt woont, maar volgensmij trainen we wel bij een andere vereniging, je komt me namelijk niet bekend voor. Leuk is dat hè, dat je na een paar weken al verschil merkt? Ik heb het ook, zowel in conditie als in spieren, zo fijn. :)

Thrive

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 09:42

Welkom terug Monique en Maaike!

Hmm, Suuszels, dat kan komen door de stand van je frame onder je schoen. De meeste frames kun je een aantal mm naar binnen en buiten verstellen, als ze niet juist onder je schoen staan kan het effect zijn dat je er niet mooi recht boven staat. Is vaak een kwestie van steeds weer bijstellen tot ze wel goed aanvoelen.

Ik wil straks ook nog een rondje doen als mijn spieren het toelaten, maar ik wacht wel tot vanavond, het is me nu te warm. :P

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:06

Ah, dat is wel jammer ja! Ik train inderdaad bij Ids. :)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:28

Zo. O:)

Hmm, balen Chantalla!
Ik ben naar de open dag van Ids geweest om de sfeer te proeven, en dat beviel zo goed dat ik er ben blijven hangen. :j

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:56

Ik zie dat ik al weer ben ingehaald, goed bezig meiden! We hebben nu precies 200km gemaakt, met gemiddeld 14.5 km/uur :) Op naar de 500 :Y)

Je mag even een PBtje naar Paardennamen sturen met je gebruikersnaam op Endomondo, dan kan zij je aan de challenge toevoegen TrIjNiE__.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 12:06

Ah, top! Dan zien we jou binnenkort ook verschijnen in de challenge :D

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:29

Chantalla schreef:
Dacht ik even jou weer voorbij te gaan tasserd, maken jullie ook weer kilometers.... :+

Mijn 6 km vanochtend was naar het paard en dan straks weer terug.

Sorry. Heb mijn voorsprong nog even uitgebreid ook. O:) Maar ik kom deze hele week waarschijnlijk niet aan skeeleren toe op de trainingen na, dus jullie halen me echt wel weer in. :')

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:38

Die komt er automatisch in te staan, hoef je voorderest niets voor te doen :) En welkom in de challenge!

Ik zal mijn wielen weer even wisselen voor de training van vanavond, putklus. Hopelijk is mijn loon snel binnen, dan kan ik nieuwe lagers en spacers aanschaffen, dat scheelt al de helft.

Niet te fanatiek meiden, anders doe ik morgen weer zo'n rondje als eergister }:)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:43

Zo, wat een km's zeg Suuszels, goed bezig!

Wij hadden blijkbaar clubwedstrijden vanavond, daar was ik niet op voorbereid. :')

Welkom _Siri! Als ik het goed begrijp ben je dus op zoek naar skeelers met een hoge schoen en 90 of 100mm wielen? Met dat budget zou ik eerst even kijken wat er op marktplaats wordt aangeboden denk ik.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:39

Chantalla schreef:
Ik wilde jullie vanavond weer inhalen, maar als het weer zo blijft wordt dat niks -O-

Dit dus. -O-

Welkom ikkuhh90!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:15

Welkom _Deniise_!

Last van de scheenbenen kan idd door gewenning overgaan. Zou het nog even aankijken de komende tijd, als het niet beter wordt kan het ook aan iets anders liggen.

Ik skeeler in een skeelerpak (met helm en polsbescherming) en met de handen op m'n rug, maar ik ben dan ook vrij serieus. :P

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:23

De schoenen zien er fijn uit Elies :)

Ik zal zo ook de wind even trotseren, het is hoog tijd om weer wat km's te maken. :Y)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:54

Had dat nou niet gezegd. :') Ik sta klaar voor vertrek onder de carport te schuilen. -O-

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:18

Suuszels schreef:
Oh echt? Het was maar een grapje :oo !

Dat van mij ook hoor. :Y) Het stelde gelukkig niet heel veel voor, dus ik heb nog even een rondje gedaan. :)

Hier precies hetzelfde Elies! Ik zag dat we ook niet zo heel ver bij elkaar vandaan wonen aan je route-kaartje. :P

Dat is een mooie set skeelers Floriske. :) Paardennamen uit dit topic mag je daarvoor een PB sturen. ^^

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:32

Ik snap niet hoe dat kan, heb namelijk maar 14.22km gemaakt. Eens even prutsen.

Edit: Op mijn profiel geeft hij die extra km's niet aan. Het is net alsof hij mijn km's 2x in de challenge heeft toegevoegd, maar deze kan ik nergens vinden...

Edit2: Ik krijg ze er niet uit, grrr. Nouja, dan morgen voor straf maar een rondje zonder meten. Of duimen dat hij het zo nog update en de fout recht zet. Want ik heb de km's op mijn profiel niet :')

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:50

Ik heb een support ticket aangemaakt, wie weet komt daar een nuttige reactie op. Vind dit zo stom, nu sta ik zo ver voor en klopt daar niets van :o

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:27

Goed bezig iedereen! De 'valse' km's van mij zijn ingehaald en ik zal over een half uurtje weer even een 'echt' rondje doen. :)

Wat voor wielen heb je er nu onder Doubtless?

En beterschap TrIjNieE__! Wat een pech :(

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:47

Ik moet de deur nog steeds uit. Wie schopt me even naar buiten?

Als ik 2x per week train op de baan red ik het daarnaast vaak maar 1 of 2x, vallen er trainingen uit dan ga ik wel vaker.

Wat betreft blaren en irritatie, daarvoor moeten Footies *klik* heel fijn zijn. Meerdere mensen bij mij op de vereniging trainen er mee. Wil ze zelf ook aanschaffen binnenkort.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:34

*duimt heel hard dat Endomondo nu wel het juiste in de challenge zet*

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:40

Ja, hehe, wat een opluchting :D