Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Tasserd schreef:zivazoef schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een paar weken skeeler ik ook weer.
Deze heb ik vorig jaar gekocht:
http://www.decathlon.nl/skates-plume-da ... 40488.html
Maar ik maak hele korte "stapjes" als ik ze langer wil maken verlies ik mijn evenwicht. Iemand tips?
Leun je wel genoeg 'achterover', dus op je hakken? Als je teveel druk zet op de punten/voorwielen is het maken van lange slagen inderdaad erg lastig. Die fout wordt vaak gemaakt doordat je op schaatsen wel met de punt afzet. Met het skeeleren druk je dan je voorste wielen in het asfalt en werk je jezelf daarmee tegen.
Suuszels, mooie skeelers! 100mm wielen zo te zien? Balen dat je onderuit bent gegaan zeg.![]()
Beterschap xBerber, gaat het inmiddels weer een beetje?
kosseh schreef:Ik heb vanochtend met me pap geskeelerd. Maar 7 km in half uurtje, even zijn conditie opbouwen.
Ben er door de app wel achter gekomen dat ik maar 800 m van het strand woon. Voor me idee veder namelijk.
Suuszels, lekker tempo. Je topsnelheid toevallig van een bergje af.
Paardennamen schreef:Het nadeel van Endomondo vind ik dus dat je niet een grafiekje oid dergelijks hebt, waarmee je snelheid en afstand kunt bekijken. Bijvoorbeeld: op 3.23 km reed ik 18.75 km/uur. Met Runkeeper kan dat in ieder geval wel. Maar ik kan ze natuurlijk ook allebei aanzetten ^^
Tasserd schreef:Ik zie dat ik al weer ben ingehaald, goed bezig meiden! We hebben nu precies 200km gemaakt, met gemiddeld 14.5 km/uurOp naar de 500
Je mag even een PBtje naar Paardennamen sturen met je gebruikersnaam op Endomondo, dan kan zij je aan de challenge toevoegen TrIjNiE__.
Tasserd schreef:Chantalla schreef:Dacht ik even jou weer voorbij te gaan tasserd, maken jullie ook weer kilometers....![]()
Mijn 6 km vanochtend was naar het paard en dan straks weer terug.
Sorry. Heb mijn voorsprong nog even uitgebreid ook.Maar ik kom deze hele week waarschijnlijk niet aan skeeleren toe op de trainingen na, dus jullie halen me echt wel weer in.
Gebruikers op dit forum: __Sannne, Annisa, Babe02, ChanelR, fokfanaat, linoleum en 79 bezoekers