Ik heb de tweede plek weer veroverd Het langste rechte stuk met wind tegen viel toch even vies tegen... en het viaduct dat ik onderweg tegen kwam ook maar wel eindelijk goed asfalt!
Elies: als het goed is gaat dan vanzelf. Moet je er wel voor zorgen dat bij het meten ook skaten staat.
Mijn skeelers komen van marktplaats. Op de goede gok gekocht en ze zitten heerlijk vergeleken met de oude skates. Ben vantevoren wezen passen in een winkel, maar daar hadden ze eigenlijk alleen maar lage modellen en dat wilde ik niet.
Ik hoop morgen weer een rondje te maken. Wilde donderdag, tot 8 uur op school gezeten... en gister gezelligheid, waardoor ik er nu niet op tijd uit kwam. Nou scheelt het het dat regent. Lijkt het morgen wel een beetje mooi?
Haha balen doubtless. Heb jij vanochtend niet veel wind gehad? Ik heb eerst even gewacht, maar de stukken wind tegen vielen toch best zwaar. Maar het waren wel weer 18 km
Vriendlief was hier ook mee, maar dan op de fiets. Ik ben afstanden van 7 gewend, dus nu ook onderuit op de bank haha. En ja, de wind viel best tegen, voor op open stukken.
Helaas helaas... Ik ben tot aldeboarn gekomen, 15 km ongeveer. Wind gelukkig schuin in de rug, maar het begon steeds meer te regenen. Daarnaast was het fietspad heel erg slecht, gemalen grind wat aan elkaar geplakt was.... Het begin ging erg lekker! Volgende keer misschien ergens anders langs. Nu morgenochtend nog maar een rondje als het weer beter is.
Ik heb een schop onder mn kont nodig haha. Na het eten heb ik totaal geen zin meer om de deur uit te gaan. Door het uitstelgedrag staat het rondje nu voor morgenochtend voor het werk. Of toch maar vrijdag als ik vrij ben...