Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:06

De douchefoam, en dan vooral de bruine: Hamam <3 <3 <3

Ik sla altijd groot in bij de Bijenkorf Dwaze Dagen (foampjes zijn dan meestal in de aanbieding) en bij het Prijzencircus van de V&D (altijd bepaalde geurlijnen in de aanbieding dan).

Voor andere merken let ik niet zo op de aanbiedingen, maar deze vind ik toch echt een beetje prijzig zonder korting!

[o]

turtlelito

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:59

Vanaf woensdag ook weer Rituals aanbiedingen tijdens de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf!!

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:26

kking schreef:
Helemaal enthousiast door jullie reactie dat je pluimen kunt inleveren gaan kijken op http://www.pluimen.nl en gezocht op Rituals.....kan het niet vinden en heb nog een turqoise liggen.

kking: je moet naar www.mijnpluim.nl en daar de code invullen............

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 17:53

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:03

Haha, helaas heb ik wel internetbankieren........ Voordeel: zit straks wel goed in de hammamdoeken :D

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 10:05

Ik heb ook donderdag besteld, status besteld maar niet verzonden, wel een mail gehad. Dus ik ga ervan uit dat het goed is.......

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:45

Ik heb ook een pakketje gemist. Wel van een rare afzender, dus hoop ook inderdaad dat het de Rituals is. We gaan het zien vandaag......

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:54

Yes, ook van Arvato Benelux B.V.! Bij mij komt ie vanmiddag weer. :D

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:35

Bij mij ook geen bevestiging van verzending. Ik heb wel de bevestiginsmail gehad bij het bestellen, maar mijn bestelstatus is ook nog steeds 'verwerkt en niet verzonden'. Maar omdat bij ons allebei Arvato Benelux B.V. aangegeven staat denk ik ook echt dat het de Rituals moet zijn, want Arvato ken ik voor de rest helemaal niet en heb er dus ook niets besteld.

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:41

Ha Vuurneon, inderdaad. Ik had wel Arvato zelf opgezocht, maar zag daar nog niets herkenbaars bij. Er wordt hier nogal wat online geshopt, dus ik dacht: wacht het wel even af :D

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:17

Yes, pakketje is bezorgd (wel niet in het afgesproken tijdframe, maar aangezien ik er toch was ga ik niet klagen :) ).

Lekkere foampjes, massageolie en ik ben vooral benieuwd naar de shampoo + conditioneer van de Hammamlijn. Die heb ik nog nooit gehad, hoop dat het wat is. Ook voor het eerst de geurstokjes geprobeerd (normaal vind ik ze echt te prijzig, maar ja, nu in de aanbieding :o ).
De hammamdoek viel ook niet tegen trouwens: mooi!

Ik ben helemaal happy :D

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:25

Het is ook raar. Normaal bezorgt PostNL hier altijd binnen het aangegeven tijdframe. Nu gaven ze aan dat het tussen twee en vier bezorgd zou worden en waren ze er om half elf >;)

Nu maakt het mij niet zoveel uit omdat ze het altijd bij de buren kunnen droppen (is een kapsalon, dus bijna altijd open als er wat bezorgd wordt), maar handig is het natuurlijk niet. Maar dat zal niet zo veel met de Rituals pakketjes te maken hebben, want die waren al gearriveerd bij PostNL natuurlijk (aangezien ze bij ons allebei al een afleverpoging hadden gedaan).

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:34

Pakketten komen hier normaal wel op maandag hoor (als ze zaterdag niet te bezorgen waren). En normaal kan ik de klok gelijk zetten op mijn PostNL mannetje, maar het was ook een andere bezorger, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:37

@Madeliefw: Eh nee, de shampoo en conditioner waren niet in de aanbieding..... :o Maar ja, ik was toch aan het bestellen, dan laat je je wel eens gaan (je moet wat doen om die mooie doeken te verdienen natuurlijk :D ).

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:41

Ehhh, nee, heb ze netjes opgeruimd.....
Zal ze vanavond nog even lekker bij elkaar zetten en een foto maken.

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:46

Bedankt dames! Net 2 van elk besteld. Yummie!

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:06

Weet iemand misschien de code uit de glamour? :o

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:39

Dank je wel! Inderdaad jammer van de nieuwe limited collectie, maar ach, dan nog maar wat meer dingen bestellen.......

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:06

Ik twijfel ook........ Heel leuk hebbeding, maar het zijn natuurlijk allemaal mini's en zo vaak ga ik nu ook weer niet op stedentrip :). Maar zie het zo maar gebeuren dat ie na een zwak moment 's avonds ineens besteld is :D :D

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 19:58

Ik heb het probleem met de douchfoam ook gehad! Was bij een Limited Edition die ik wat langer bewaard had (juist omdat het een LE was :D ). Ben er mee terug naar een winkel gegaan (niet waar ik hem had gekocht) en heb het probleem uitgelegd. Ze sputterden even omdat het een 'oude' LE was, maar ik gaf aan dat er toch geen uiterste houdbaarheidsdatum op staat en mocht toen een nieuwe fles uitzoeken. Vond het super service, maar dat verwacht ik ook eigenlijk wel als ik 8 euro voor een flesje doucheschuim betaal. }>

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 17:55

Ik heb hem ook uit de sale, en dat is duidelijk de 'oude' versie (staat ook geen Karma op de verpakking). Wel vreemd dat de spray en creme wel die geur hebben, maar misschien is daar geen 'oude' geur van en is alleen Karma toegevoegd op de verpakking zonder dat er iets aan (het luchtje van) het product is veranderd.

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:06

Ik zag de stokjes ook in de nieuwsbrief voorbijkomen, maar op de site zie ik alleen het setje met scrub en zelfbruiner??

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 18:29

Bedankt Alwiene! Ik krijg alleen de nieuwsbrief al... Ging toen om de Green Cardamom sticks, maar waarschijnlijk waren die gewoon snel uitverkocht.

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:50

Alwiene schreef:
Janine1990 schreef:
Klinkt goed, ben bijna jarig.. weer wat om te vragen.

Ben je ingeschreven voor de Rituals nieuwsbrief? Ik heb mijn verjaardag daarbij opgegeven en kreeg van de week mail (ben morgen jarig) met een code waarmee ik bij een bestelling (geen minimumbedrag) of aankoop in de winkel een handcreme erbij krijg!

Is nou het idee dat dit (die Holi collectie) DE limited van dit najaar wordt? Nee toch neem ik aan? Hoop ik? := Niet mijn ding geloof ik :P

Volgens mij is dit meer een collectie die standaard wordt. Wel gericht op tieners denk ik als ik de teksten lees :D

[o]

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:03

Alwiene schreef:
turtlelito schreef:
Volgens mij is dit meer een collectie die standaard wordt. Wel gericht op tieners denk ik als ik de teksten lees :D

Goddank, het ligt niet aan mij. Ik had al neergezet dat ik het nogal jongemeiden spul vond, maar ook weer weggehaald, wil niemand beledigen hier :+ Kan ook best leuk zijn hoor, daar niet van, maar hoop zó op een najaar/winter LE waar ik weer helemaal blij van word!

Nee hoor, ik moest al even fronsen toen ik las dat ze 'van mijn dagelijkse routine een grote fissa gingen maken', maar zag gelukkig in de rest van de teksten ook aanwijzingen dat ik niet helemaal de doelgroep was :=

[o]